Sunday, March 22, 2009
2
waaa aku sgt HEPY skrg..kt sebelah ofis aku br je bukak CAR WASH...dekat sgt..betol2 sebelah pagar..senang la kalau kete aku kotor lanting je kt situ..pastu siap dpt monitor dr ofis lg..hehehe
ptg td baru je hantar..so luvly SAVVY aku sgt berseri2 selepas dimandikan..hehehhe (perasaan di situ)
MOOD aku pon jadi baek tgk kete bkilat..harga RM10..aku xtao la korang rs mahal ke x..
tp normal kt TRG ambik RM13 utk kete mcm tu..MAHAL kn?kt KL dulu RM8 je (utk luar dan dlm tu)sila silau mata anda okeh..hehhehe
aku ambik pic ni dari tingkat 4..so xclear sgt lor(sila muntah okeh)
hahaha ms ni duk meng'snap' gambar sndri..tp ambik dr bwh je la..giler ko nk ambik depan2..malu la wei..
aku snap ni sbb kete bkilat..tp nmpk ke rupe kete ku?hehehehehe

2 bisikan:

  1. wahh..13..mahal woo..tpt N rm10 r standard...

    ReplyDelete
  2. owh kt bangi da naek RM10 ke?soo jd standard la harga tu eh?akak suke basuh kt bangi tu..on the way nk ke warta tu..kt kilang2 tu..y tempat ade jual cendol van tu..dorang siap sembur pewangi kt lapik kaki..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."