Tuesday, March 10, 2009
2
before bertolak ke KL mlm Khamis tu...aku terlibat ngan XCIDEN..luckly aku xde pape..tp kesian ngan my LUVELY SAVVY la..kemek die..pastu calar2...kt sport rim pon kene gak..y tu mmg xleh nk buat ape dah..
act kejadian tu blaku betol da dekat ngan rumah aku..aku bg signal nk masuk lorong kt rumah..tibe2 ade lak motor potong dr tepi..aku lak masuk laju time tu..sbb kete da clear..ape lagi KEBABOM la...tergolek2 mamat tu..BAHU PATAH..huh kene penangan SAVVY aku..ehhehe
budak tu sekampung je ngan aku..then mak die dtg rumah nk setelkn hal tu..ayah aku ckp nk buat report polis..mak die ckp xperlu sbb anak die xde lesen(smbil menangis)itu y buat aku xtahan..
but bile da hantar bengkel..dorang pon buat diam je..nk pg mintak..kesian sbb dorang org susah..aku pon bkn la senang sgt..tp hm...susah jugak bile jadi mcm ni..ape y harus aku lakukan nini la rupe kete aku..kt ats tu kene cat balik..tp xclear sgt..mujur lampu xpecah..kalau x msk gak nk beli lampu baru=(

sport rim aku y dah calar..PAK TAM ckp..xpe kite tukar baru je...yehaaaaa(giler jahat aku!)

2 bisikan:

  1. uishh....seramm tol bilerr xcident ni kan..

    ReplyDelete
  2. tao xpe..mengigil lutot ni..dah la pening pikir bape la abes uk kete ni..

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."