Sunday, February 15, 2009
1
SAHID ni kira penghibur dalam family..dr die kecik sampai skrg ade je bnd y buat org xkering gusi..bile kite marah die..die buat lawak teros rs nk tergelak guling2...paling terok mangsa y di kenakan xlain xbukan mak aku sndr...die suke ckp mak aku gemok..tp bile nk tdo mak aku la org y paling die kehendaki..sbb nye?huhuhu sbb die nk pegang perot mak aku y blemak tu..heheheh tp mmg besh..ni sesi die bermaafan dgn mak aku..muke mak aku mcm xredho je...tgk tu..die punye la nmpk baik..mcm ank y soleh...hahhah itu sume helah je
gaya bersilat dari sumatera
buat muke ayu utk dapatkan ihsan..tggu duet raya tu
pose dekat pintu..konon2 jejaka macho tp hanco sebenarnye
die y suruh SAFIQ buat gaya ni org soleh la kunun2..hakikatnye ape y die doa? ADIK KU BUKAN ADIKKU..hahhahaha tarak gune punya abg!
kunun2 die la y bg duet raya..hakikatnye!!hampeh..psl duet raya 2org ni slalu bgadoh...xleh si adik lebih sikit dr die..mule la die tuduh adik die pencopek duet..huhuhubuat2 gaya terkejut adik die nk bg duet..padahal dlm hati siap mu! jap lg abes duet mu sume aku kebas!
Sapiq..jgn tinggal kan aku! (kunun nye la) hakikatnye...pg ko..nyah ko jauh2..biar aman dan tenang hidup aku

ha..bukan itu aje..ade lg aksi2 die y sempat aku rakam..nant aku tunjuk...tungguuu!!!

1 bisikan:

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."