Monday, February 23, 2009
0
korang ingat x psl family day y nk buat kt Janda Baik tu? so sad..fully booking..so ktorg kn tukar tempat...tp tempat ni pon mmg menarik..bezanya pantai ngan sungai la..for me mmg la lg prefer sungai...tp xkesah la asal dpt jumpe family SAVOC! rindu sgt kt dorang..tp bile buat kt PD ni ade prob sket utk geng East Cost(Trg mari) agak jauh n memerlukan ongkos y lebih la utk smpi ke sana..tp jgn risau aku akn jd wakil dr TRG hehehhehe..k layan gambar resort tu y aku cilok dr forum..ehhehehe ampun ye tuan tanahkolam die sgt besar ok..bole la nk berenang gaya bebas ke..kuak kupu2 ke..kuak itik ke..hehehe tp aku xde la suke sgt..sbb nye aku xpandai berenang pon..teeeetttttni lak hall...apartment rupenye..ingt kan hotel biase..ehehhe
pintu masuk y seolah-olah mengalukan kedatangan family SAVOC (agak perasaan di situ)part ni y paling besh PRIVATE BEACH menurut cik setiausaha la kan...beach ni hanya utk sape2 y duk resort ni je..betol ke x aku pon xtao..sape org PD tu coment ye

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."