Friday, March 13, 2009
0
Ingin ku nyatakan network internet rumah aku sgt la prob..korang2 y bijak pandai..tlg la aku selesai kn prob ni..kt rumah pakai wifi..mslhnye hanya skejap je bole gune..dlm 15 min..pastu hanya lampu wireless je y nyala kt modem..aku xtao da pe prob die..da cek modem..n konfem modem tip top..pe prob nye hah?nk ckp strymeax prob..asal awal2 bukak bole....plz...sape y tao..help me..sgt2 blur dah psl prob ni..ni aku dpt on9 sbb gune wifi rumah belakang..tu pon y ado je la..time die bukak bole ler aku gune...plz uols sume...plz...knp?knp?knp?(aku yang sgt emo)
ni satu lagi perkara..knp aku tgk blog aku mcm xupdate...mcm ni..aku tgk thumbnail kt blog kwn aku..still tunjuk entry aku y "Geng 6 Jahanam"..4 mggu y lepas?ape mslh nye eh?

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."