Wednesday, April 01, 2009
2
gambar di atas menjelaskan bahawa tuan tanah sedang tensyen n mereng...

ops!!jgn mrh eh..penyataan di atas hanya utk my blog shj!!ok..di ulang special for my blog shj
act byk sgt cerita nk kongsi..tp mcm xgune nk hapdet byk...sudahnye xde nmpk pon hapdet nye..
so org xkan perasan akan ke hapdet tan blog ini..
yang aku perasan entry awal2 dulu je nmpk...
entry ENAM JAHANAM!!!

tu y sebulan lepas...mujur aku br start memblog sebulan y lepas..
kalau da setahun..akan tertera

latest update: 1 year ago!!!

wah sgt mengerikan..
ape pendapat korang eh?
patot ke aku tukar je nama blog aku ni
sbb nye mayb clash ngan biz online aku tuh(gune id y sama)
tp mcm syg je blog ni..

peeps...what ur opinion??
HELP ME

2 bisikan:

  1. tu r..die x kua kt update blog...ade tajuk 6jahanam tu je...N bkak blog akak slalu gne fwen list...

    ReplyDelete
  2. hah..tao xpe..nant akak akn tukar link kot..buat baru..
    tp bile nk buat sume tu??!!!
    huh sungguh mls sekali=p

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."