Thursday, April 16, 2009
7
Arahan:

1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke...


ni la wallpaper aku skrg..sumpah xtipu..xnmpk ke muke aku y serius ni???hehehehe

2)bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...
  • aku suke gambar ni sbb byk ruang kosong..xserabut
  • xnampak ke muka aku ceria semacam je tu..sengih sampai tinge ko..huhu
  • gambar ni diambil dr dslr ofismate aku time majlis maulidur rasul kt ofis aku baru2 ni..die jugak buat part time utk wedding..so haruslah aku sokak gambar aku di snap..huhuhu *gedix!!!
3)tag 10 people

1- Layla
2- Zie(princessredbloodsnow)
3- K.Amy (sweetdarling)
4- Sohana
5- K.Dila
6- K.Rine
7- K.Eyya
8- K. Eina (Mummy Kyhra Amanda)
9- Ciare
10- Mawar

4)that's all...

nota kaki: sorry la uols...terpaksa buat 10 org!hehehehe

7 bisikan:

  1. yani tag ni dah penah buat... bleh mintak excuse tak? boley la.. plzz....... (sambil tgn buat ala merayu tu) =)

    ReplyDelete
  2. mmg k.yani klo senyum mmg smpai tingerrr ok...

    ReplyDelete
  3. ahhahaha ye betol..tu namenye senyum seindah suria..kalau nk kasar sket..senyum mickey mouse...xsedar2 lg pp tu tembum...lagi mao senyum mcm tu..heheehhe

    ReplyDelete
  4. adoo laaa...sengehnyer die haha..kalo ha mcm malu r nak wat wallpaper hakhak

    ReplyDelete
  5. adoo laaa...sengehnyer die haha..kalo ha mcm malu r nak wat wallpaper hakhak

    ReplyDelete
  6. ahahaha ape nk malu ha..muke sndr=p

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."