Tuesday, May 12, 2009
8
pagi tadi masa bfast..adalah mak aku keluarkan Capuccino Colagen Aljabbar..wah colagen?capucinno?haruslah terbeliak mata den nengok nye..

mak aku awal2 da pesan.."ni mak punye..jangan sebok2 nak ambik..nak beli sendiri"

aku pon buat muka sedih la..mak aku minum depan aku...telan air liur je la..aku siap tanye mak

best x?
best..creamy lagi

saje je die tao..dah tao aku hantu kopi=(
da siap bfast..salam ngan mak nk g keje

pastu??aku sempat cilok sepeket!hahahahhha laarrriiiiiikkkkksss

so ni la hasilnya
buat dalam mug ikan kekek mak iloi2 aku ni


ni la airnya..
seminit kemudian..ni la hasilnya..hehehe hm tibe terase tegang la..ape yang tegang tu?teeeetttt talian anda terhenti seketika..hahahaha bole lak kan..tah pape je

kulit i terase muda remaja *ye skrg dah layak jadi mak org..xde remajanye lagi

wah sgt gedix!lariiiiiksss..

~daa

8 bisikan:

  1. nak gak tanya tegang kat mana tuh...hiksss...larikkksssss

    ReplyDelete
  2. akak nant kite bisik eh...pst pst..hahahha

    ReplyDelete
  3. pssttt...curik sepeket utk zie gak boleh??? hahahaha :P

    ReplyDelete
  4. nant yani curik untuk zie sepeket..pastu lanting kt zie..kalau xsampai kt srwk tu means da selamat masok perot yani la..hehehehe

    ReplyDelete
  5. fuyoo, ganaz ni yani dah nak awet muda ni...

    sedap tak kopi tu?

    ReplyDelete
  6. ahahha k.dyla ganaz ke?sedap..rase mcm capucinno kt kedai tu

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."