Monday, June 22, 2009
2

Ini adalah Kavines Rogers..ex-opismate aku..ex-skandal aku..hehe tipu je..die da ibarat abg aku.. bile ingt die..ingt Keny Rogers... *motip??


sekarang aku adalah sgt mengidam nk makan ni..gambar ni masa aku mkn dgn Pak Tam..

aduh kenangan lagi..masa ni lepas ktorg beli barang2 utk 'itu'...tp 'itu' da xmenjadi..simpan jadi kenangan je

ms ni ktorg mkn kt sebelah meja ngan Rosyam Nor n famly..tp no picture pls..hehehe aku tgk muke bini die mcm kekwat je..so sorry la..xkoser aku nk ambik gambar bagai

bile tensyen mcm ni...nafsu makan aku makin menjadi2..da mcm nafsu buaya aku rase=p

bayangkn lah..petang balik keje aku makan..then mlm mkn lagi..makan adalah nasi..xmane mkn y lite2...so berat aku pon bertambah..

org sekeliling naek heran..aku ade msalah..tp selera makan makin naek..hahaha ape aku kesah??!! itu je cara utk aku hilang kn stress aku..makan..makan..makan= SYORGA

nota kaki:terus menanti sebuah hubungan yang abadi

2 bisikan:

  1. k.yani..jom g kenny rogers jom..nak jgak r...
    alorr..namo sedey2...klo ley ptahankan..cube laa k.yani...sayang nyerr..

    ReplyDelete
  2. hehehe best kn layan KR...buncit pon buncit la..gemok pon gemok la..xde org nk peduli da pon=p

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."