Wednesday, June 24, 2009
0
Kawan aku baru balik bercuti dr Indonesia..sgt hebat aku dgr cite die..die pg sorang2..mmg sgt gamble..xde kwn xde saudara..huhuhu hotel pon kat sane baru cari

yang lagi best camera pon xbwk..ms balik, dlm flight die duk sebelah ngan Acha Septriasa *berdua lebih baek..hehehe mase tu baru terasa sgt rugi xbwk camera..tui tui..padan muke..kan da xde org yang percaya..tp aku tao die xtipu..sbb kalau de tipu mulut die senget!hahahahaha lawak....aku tipu je wei pasal mulut tu..tp pasal Acha serius xtipu..

rupenya die da biase pg bercuti sorang2..sgt long ranger..die la jugak yang nk sponsor aku pg Phuket..tp aku xpg kot..giler hape..ingat aku berani ke??

die ade beli topi Kelinci..korang tao x Kelinci tu ape?kalau biase tgk sinetron Indonesia tao la...Kelinci tu is Arnab..Arnab tu is Rabbit..hehehe


ni la rupa topi arnab tu..die beli kt Kampung ape tah..die ade ckp..tp tao je la aku ni..msk telinga kanan kelua telinga kiri..tah sempat msk ke x dlm telinga pon aku xtao...hahahaha sgt kejam


ni la rupe bulu die..bukan bulu kawan aku tu..hahahaha *gelak syaiton rupe bulu topi ni la..mcm bulu arnab kan?pang!!!da nama pon bulu arnab..mmg la rupe die..xkan rupe bulu kambing kot


ni lak rupe aku pakai topi tu..sgt buruk muke aku time ni *bajet muke ko tu cun sgt selama ni..tao bile aku ambik ni??ms pas subuh td?motip??

xde motip pon..masa tu baru teringat nk ambik..nah tgk muke aku time baru bangon tdo..idung kembang..mata sepet!hehehe

adik aku si Sahid tu sgt suke pakai topi ni..tp lupe nk snap..time tgk tv die mest pakai topi ni..hahahaha bajet cool la tu=p

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."