Thursday, July 23, 2009
3
aaaalooo...kopi ke miloooo ngeh ngeh ngeh ayat penyedap haruslah la ade kan...katenye!

hahaha..gambar yang agak2 dah berabuk dalam lappy aku ni..sebelum tu..tarik nafas panjang2 sket...entry ni agak melampau2 pjg nye...huhuhu

dimulakan dgn perjalanan ke sana...on the way tu da nampak kete vios putih...plat baru lagi...cun siooott model baru ni..leleh air liur gue..."kamu..belikan kite kete ni satu eh...nyeh nyeh nyeh.." *verangan la ko yani...


cop..cop!sebelum pg lebih jauh..kenal kan dulu driver aku pada hari itu...my fren...teeettt hehehe maafkan kite ye kamu..ni cite lame..n'way thanx to my fren yang sanggup drive ke 3 buah tempat..eheheehehe selamat minyak kete aku=p


encem x?encem x?single lagi tu..hehehehe


tgk muke dak ni dapat agak x sape pengantin nye?huhu pada sape2 yang ikuti blog die mayb dapat agak la...
ni la pengantinnya..puan ciare..hehehe husband die org trg..haruslah aku pg majlis kat trg...tp majlis sambut menantu kat trg mmg simple ajo..so jangan terkejut la


tp pengantinnya agak terkejut kn?cia kn?hehehe rilex..rilex...even majlis xbape meriah..tp adat kt trg..pengantin perempuan akan dpt duet dr org kampung...itu yang masyuk...betol x puan cia?

hehhee siap dapat beli emas tu..mmg menjadi adat jugak..duet yang kita dpt buat beli emas..bak kata org2 tua "pelaburan di masa hadapan" huhu

dulu aku xleh terima gak..tp mmg betol la kan..buatnye sesak nant..time nk bayar roadtax ke..nk beli pampers anak ke..bole gak ko gadaikan dulu..

tp aku tetap xsuke emas...bole?kan best white gold dapat dijual beli=p


haruslah aku bergambor ngan pengantin sebagai bukti kn?=p


owh sgt terserlah...pipi dua2 ni...kembang mcm di pam2..

ops!sorry cia.."kita serupa...kita serupa..lalaalalala~~"


pas aku makan..tgk2 pengantin da tukau baju..rupenya baju tadi disewa khas dr perak..memandangkan fmly cia da nak balik..so ngan baju2 kene hangkut..

wah pink lagi...patot la cia penah ckp..ape2 pon mest wonderpink

tp xpe...kebaya itu tetap cun ape..ni la hubby cia..mr.kerol..act aku kenal kerol ni dulu b4 kenal cia..kenal melalui kelab SAVOC..dan mereka ni pon kapel sbb kelab SAVOC..huhu besarnya sumbangan kelab pada mereka berdua kn?kn?


bg gambo klasik sket..sorry la cia..ini je gambo yang sompat den ambik..ade sorang kakak tu mcm da jeling2 kat aku...bg aku bunga telor cepat2...eh mcm nk suh aku blah je..

so aku dengan muka sucinya..mengerti la ape maksud akak tu..xpe nant ada masa kite jumpe lagi ye cia

ok next!majlis kawan aku..kawan ms sekolah menengah gitu..

yang bestnya..majlis ni ngan majlis cia adalah satu jalan..tp kt map landmark laen2..agak konfius di situ..ktorg pe lagi...makan buah langsat sesat ler...hehehe tp berkat ke'teror' an kami org trg...akhirnya jumpe jugak la...

ni pelaminnya..tema gold kot..cun la...


hantaran dari pihak perempuan..tema putih la pulok=p but nice sgt


ini yang paling menarik...cuba tgk alas hantaran tu..org trg panggil 'par'..sgt unik dan exotic kn?mane nk cari benda alah ni eh?unik la....nak..nak=p


ok abes bab hantaran..ni la pengantin merangkap kawan aku..Nor Asimah..cun kan?act aku sangat 2 xsangka die ckp nak kawen...die ni seorang yang very the pendiam ye...

ckp psl org laki pon xpernah..ni kan lagi nk ade bf..ramai yang admire die ni..tp die bo layan..sumpah xpenah layan..dah la orgnye lemah lembut..sopan santun..nk banding ngan aku mcm ayam dgn itik la...hahaha bole ke bg perumpamaan mcm tu??

acara bergambar ngan pengantin haruslah ada kan..kenangan seumor hidup ni

ni lak dengan kawan aku..Mala..skit info yang best psl pasangan ni adalah..kenal masa kursus kpli..then masa posting sama2 mintak kt Sabah..haruslah dapat gak..

katenya Sabah tempat yang paling org xnak pg..so berbahagia la mereka di Sabah..time cuti sekolah bole cuti panjang...nak balik pon xgadoh sbb dua2 org Trg...wah sgt la best kn?

pst..elaun duk Sabah banyak tu..macik kayo la pasni...bole g honeymoon ke Sabah sekali ko...nasib badan la labu..

next pengantin...fuh!tarik nafas sekali lagi..kali ni agak jauh..so petang jugak la nak sampai..makanya pengantin pon da tukau baju da...xpe lah yang penting dapat jumpe kan..

ni la pengantinnya..kawan masa sekolah menegah jugak..sekelas la dengan pengantin kt atas tu..nama kawan ni Farhanah Jaafar..pergh!siap ingt nama penuh lagi..

trademark die adalah lesung pipit itu...wah sgt cair bile tgk...coklat la yang cair..aku mantain!huhuhu

pelamin adalah warna biru...hm not bad..tp aku xbape suke la blue color...ampun ya...

acara wajib harusla kan..hehehe yang bestnye lepas bergambar dgn dia..bole lak die offer aku ambik gambar ngan 'kawan' aku tuh kat atas pelamin...aduhhh mintak ampun nyah..idak la aku mao...mati aku...i jujur noks....xnak noti2 eh =p

eh korang perasan x xde gambar pengantin laki??hehehe terok kan..aku mls nk bergambar ngan pengantin2 laki tu...hek ele..ckp je la..pengantin laki tu lari bila tgk aku...mana nk pandang weh..baru sehari kawen..

kalau dah setahun dua mao gak jeling2....va va va va perasan la ko...

ok da abes...fuh!skrg dah bole bernafas dengan normal..

babai~~

3 bisikan:

  1. ohohoho..siapakah itu...kakak ipar kamu owh..hehee xpe xnak ambik ati pon..mmg time tu tgh kalut..ramai y nak jumpe pengantin..so kn fhm la..hehehe

    ReplyDelete
  2. perghhh..btl2 marathon tu k.yani....

    ReplyDelete
  3. ciare:ops!lupe kamu mane ade kakak ipar..ah lupekan saje psl tu..hehehe

    N:hahaha tao xpe..akak selagi boleh akan penuhi undangan kawen..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."