Friday, February 19, 2010
3
aritu..hm..tahun lepas la..dalam bulan doblas aku ade dapat 'saguhati' untuk top commentar di blog ieda mummy amanda ni...

errrr tak de la top sangat..yang ke 9 je pon..tapi tetap dapat la kan...even ieda ckp prestasi aku turun naek kejap 9..kejap 10..kejap xde langsung..muahaha tapi masa die capture no 9 ye

pape pon aku sangat la hepy dan excited..ni first time dapat hadiah dari blogger kekdahnye!

aku tersangat puas hati lagi sebab hadiah ni mengejut dan aku tak jangka pon ieda akan bagi hadiah di atas list top commentar nya...serius aku tak perasan pon die ade list tu selama ni..muahaha

see betapa selama ni aku ikhlas melemparkan komen..topik yang best aku komen..tak best sangat aku baca gitu je la..tak best di komen la maksud aku bukan entry tu tak best..ko tu sape nak demand best ke tak best..lempang nak??=p


sila klik pada gambar itu dua beranak untuk membaca teros ke blog tuan gamba

sory ieda aku cilok gambar ko kat fesbuk

best tao baca blog die..disamping baby amanda yang comel banyak..omaknye pon comel sket..(ambik ati ko ieda=p)eh tak de la ieda memang comel pon..ni bukan puji sebab bagi hadiah tao..ni ikhlas

kalau korang baca blog ieda ni..die sememangnya sangat sempoi dan entry die sangat la gegiler...mummy rock gitu!di samping itu husband nya adelah orang terengganu..nak jugak tu ade kaitan=p

eh duk citer pepanjang mane hadiahnye kan??ok dan hadiahnya adelah ini

1.bakul hijau..lepas dapat teros letak segala mak nenek..sikat la ..hape la..*eh sikat je kot aku letak..eh xde la mak nenek sgt=p

2. keychain dari bandung *bile ko pegi bandung ieda?

3. shower foam bentuk rusa...comel sangat..aku penah tengok kat watson..tapi xtao la ieda beli katne..sayang nye nak gune

ok itu aje...nak lebih-lebih beli sendiri..orang dah bagi nasib baek..ahaha syukur dapat hadiah free-free je

lastly *bile tah aku sebut firstly..tetibe dah last kekdahnye aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih buat ko ieda..dan kiz sket buat ko..kiz banyak buat baby amanda..dan husband ko...oh no no no...itu tak boel..nant ade aku kene parang ngan ieda ni ahahhaa


mmmmmmmmuuuuaaaxx!*terpaksa kecikkan sikit gambar ni..tadi besor sangat...macam malu la pulak=p

sape-sape lagi nak kiz meh bagi adiah pada aku...besday aku tak lama lagi ni...tu die nak jugak bagi hint..ape lagi..cepat fikir ape adiah terbaek nak bagi aku!ehehe


nota kaki:aku dah kembali pada rutin menghapdet blog pada hari cuti..selama ni haram aku nak sentuh laptop time cuti..ni pon pas subuh teros buat entry..giler kental owh!harap bertahan lama la...jangan arini je..muahahha

3 bisikan:

  1. wakakaka!!! malu aku muka kat page nih, ehehehe!!! harap ko suke ek, maap le aku kirim lambat, kan aku janji nak anto awal, shower gel tu lama dah aku niat nak bagi ,ehehehe!! eh, aku tak g indon, papa aku yang g, aku kirim je, huuuuhuhu!! :)

    ReplyDelete
  2. ala ko bagi pon dah kire bersyukur ieda weh..lambat ke hape ke janji sampai..thanx tao

    ReplyDelete
  3. comel nyerr mummyrock tu gn baby die....

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."