Saturday, March 27, 2010
0
tajuk seskema yang mungkin..dah fit pon buat taju lagu tu..aku kopipes je la..huhu

sebelum tu ampunkan kami penunggu gua..ampunkan kami..

yela aku di tag 'subuh' semalam 'isyak' hari ni baru aku buat..faham-faham sendirik ah maksudnya tu kan..

maklumlah entry aku tak bercambah sangat skrg..bizi sangat la kekdahnye kan=p

so mulakan menjawab soalan itu 5 minit dari sekarang

1. Adakah anda rasa HOT?

HOT kot di mata 'si dia'..muahaha

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang


3. Cerita pasal gambar ni

Gamba aku ngan Ada(adik aku) masa makan kat johnnys OU, Damansara..aku selalu je pon tukar-tukar gamba...takde alasan pon sebab ape letak gambar ni...

atau mungkin sebab kami cun kot!mauahaha mao petir halilintar sambar aku pasni sebab tidak bercakap benar...

ape-ape la..yang penting suke tengok gambar ni..same tak muke kami?

4. Kali terakhir makan pizza

makan di pizza hut baru je minggu lepas..tapi makan pizza dah lama kot..aku kureng dengan pizza..suke spageti with chesse bake meetball!owh syorga~~

5. Lagu terakhir anda dengar

~dia gadis berkrudung merah..hatiku tergoda~~ lagu kekasih halal by wali band

dengar masa duk bersiap nak gi keje pagi tadi

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni

mane bole buat keje dua kali sekali gus..tangan aku ade dua je..bukan cam tangan sotong tu..pat lime belas..huhu

tapi baru je siap buat keje kt ofis..skrg lunch hour...(statement kasi clear..kang ade yang suspek aku update time office hour)

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?

ngohs, kak ngoh, mok ngoh=owh sangat tak glemer nama aku kat rumah kan

yani =kebanyakan orang panggil

wan muliani/ wan= orang skema panggil..muahaa means masa majlis formal la

8. Tag lagi 5 orang
N/A

9. Siapakah orang no.1 kepada anda
N/A

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
N/A

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
N/A

12.Bagaimana pula dengan no.2
N/A

14. Kata2 cinta untuk orang no.4
N/A

15. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda

-dia adelah fit..fitriah..
-senior masa aku kat ukm dulu..satu fakulti..satu kolej..tp xpenah kenal bole??ehee
-blog die menggunakan bahasa yang sangat comel...bile baca rasa cam manje-manje je..huhu
-tengah pregnant baby sulung yang di suspek utama adalah baby girl=p
-kenal melalui kak cila..senior aku jugak

ok setel dah tag..sory lambat..tapi tetap buat

ala macam orang 'kampung' aku cakap "better late than never" ahaha dan dan orang kampung aku cakap kan=p

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."