Sunday, April 18, 2010
0
ahaha sebab ape aku kate Sahid jantan..sebab die berbadan 'jantan'!katenye la kan..tapi pada aku die kering je...muahaha keji giler kakak!

tapi kan sekali die smack down orang mao BERDERAI gak tulang temulang tu=p

arini besday die yang ke-16..owh sudah form 4 ye kamu Sahid..aku terase die masih kecik..dulu mase kecik kencing berak die aku yang basuh..tats why sampai sekarang kami masih tak segan silu berpelukan..muahaha

jangan nak mengotorkan minda ye..berpelukan secara sopan..kakak dan adik ye=p

die lahir bulan 4..same ngan Ada si budak cengeng itu...

Ada aku dah sediakan hadiah untuk mung...ade duk bertengek kat bawoh katil..siap ngan pembalut doh..tapi dok balut lagi...pembalut recycle gune hadiah yang mok bagi ke aku dulu muahahaha

di sebabkan Ada dok balik lagi ke Terengganu..so tak leh nak tempek gambo hadioh tu di sini

Sahid..aku nak bagi ape eh?any idea??

tapi kan baru je 2 hari lepas Sahid paw aku spray rambut...pandai doh nok berlawo adik aku sorang ni...ade ke yang minat??huhu

demand ko ini budak..taknak pakai gel...hok tu muroh sket..nok jugok jenis spray ..melayang duet aku tengah-tengah bulan ni..sebagai kakak yang 'baik budi' aku layankan aje

dan jangan lupe aku jugak kakak yang tak berape 'baik budi'..sebab aku rase nak jadikan hair spray itu sebagai hadiah..ahhaa so die dah dapat hadia in advance gitu..bole Sahid?=p

sesungguhnya kakak mu ini sudah kering=p

nota kaki:dah lame tak merase update blog waktu rehat.arini aku lunch minum air masak je..takpe bekas TUPPERWARE baru la katekan..

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."