Saturday, June 12, 2010
1
fuh!sepanjang bulan 6..every wekend sangat pack dengan kenduri

kene dengan musim bola...minggu ni hatrick 3 kali berturut-turut aku pegi ke setiu & besut kerana kenduri kawan-kawan 11/6 kenduri Fazlina di Setiu..arini 12/6 kenduri Marina di Chalok Barat,Setiu dan esok 13/6 kenduri di Besut

esok aku keje ye..tapi terpaksa ambik half day..waktu lunch lari ke kenduri Aro di Panji Alam..pastu teros shoot pegi ke Besut

ni baru kenduri ni sekitar Terengganu..belom masuk lagi kawan-kawan UKM yang rata-ratanya orang luar dari Terengganu..sory geng tak dapat nak pegi...

minggu lepas sempena cuti keputeraan Agong..kami di Terengganu cuti pada hari Ahad..jugak secara hatrick aku menghadiri kenduri..hoho satu di Kemaman, di Jerangau Barat di Pulau Bahagia..dan maaf sangat pada Tikah sebab tak dapat menghadiri kendurinya di Setiu...phewww~Setiu lagi..

sangat memenatkan..tapi aku hepy dapat jumpe kawan-kawan lama..kawan sekolah..kawan u..kawan kerja lama..terasa seperti re-union..tapi tempat, makan sume dah di set oleh pengantin...hikmah terbesar tu

pada tahun ramai sangat kawan-kawan yang mendirikan rumah tangga...mungkin usia ini (pertengahan 20 an) amat AFDAL untuk itu..

aku pon insyaallah takl lama lagi..tapi bile tu tungguuuuu...ehehe mane aci korang je yang kawen..aku pon nak gak menyempurnakan separuh dari iman tu..*ke gatal??

dan yang lagi best..aku ditemani incik Tunang...ehehe ambik aura..ambik aura...

k lah..nak bersiap ke kenduriMarina lak..jom geng-geng SMAASZA..kita kasi gempak di sana..

nota kaki:gambar akan di upload kemudian ye=)

1 bisikan:

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."