Monday, July 12, 2010
2
yela kan musim durian tak kan nak makan nangka kot!

musim durian tahun lepas aku tak makan...even seulas pon tak masuk ke tekak ni..aku pon tak pasti kenapa aku tak makan...maybe aku makan durian hanya bila ade mood..

bole gitu??

kali ni pulak aku makan durian adalah kerana pengaruh kuat dari blog kak jemah..
die selalu sangat duk pung pang pung pang pasal durian..mane tahan beb!

menjengah la aku ke pasar payang...memang tempat ni jela yang aku tao kalau nk beli buah...buah ape-ape pon mesti nak beli kat pasar payang!

tah hape yang hebatnye buah kat pasar payang pon aku tak tao..takpe janji buah!ahahaa macam ter'lucah' la pulak duk berbuah-buah dari tadi =p

balik dari keje (tetibe balik keje lak kan) skip citer...aku menerjah gerai doyan..memang dari kat ofis lagi aku duk berzikir kat si dia..nak makan doyan..nak makan doyan *eh apesal tetibe jadi pelan doyan lak ni??kes nak nampak manje la tu...geli ok!

bole la dalam-dalam nafsu aku nk memakan doyan tu adik aku ajak makan piza!

memang tak masuk dek tekak la kan...pizza nak lawan ngan doyan..ade yang muntah satgi

dengan menggunakan kuasa veto yang ada..maunye tak veto duet dari poket ahkak ye...takde makna nye nak layan tekak orang lain *giler kejam!

nampak??nampak??nampak tak pipi yang tersembul itu??eh silap nampak tak doyan yang berbijik-bijik itu

aku bawak bekal air dalam tupperware siap-siap..gigih kan?

hasilnya merasa la doyang yang isinya sedap..kuning lagi mantop!

tu die nak cakap nye lah best dan puas hati kan

sebabnye sehari sebelum ni aku dah beli doyan..sekilo sepuluh hengget..beli 2 bijik rm28!

tahla bagi aku mahal la sebab aku biase beli yang selonggok 10 20 hengget je...so aritu konon-konon nak yang terbaik beli yang mahal...kalau sedap takpe gak...ni langsung tak

membazir okey!

famliy aku bukan kate nk buat tempoyak tapi terus dibuangnye doyan tu...sangat la saket hati

itu sebab la aku repeat makan doyan..tapi kali ni nak makan kat kedai tu jugakk..hambik ko die da tunjuk ke'gelonjos'san nye tu..senang kalau tak sedap teros je cakap ngan brader tu

"dey ape ni durian ke rambutan ni??rasa tak seedap langsung"

tu die brader yang ala-ala pangkat adik kot dengan aku=p

tapi seb baik la sedap...kali ni aku beli doyan kampung yang selonggok rm15..adelah dalam 3 bijik..memang puas hati la aku makan


ni muke budak yang kunun-kunun nak piza tadi tu..ahaha

si dia duk layan je aku yang ngidam kalahkan orang ngandung!sabor je la die pon

aku ni nama je pemakan tegar doyan..tapi nk cekah doyan jangan harap aku nk buat...memang fail la...dari dulu aku usaha..memang tak terbukak doyan tu..pelik aku..badi apekah??

badi ngengade kot=p

takpe janji usaha tu ade..ahaha


kami adalah makan di belakang brader yang duk menjual tu je..tengok la disebalik longgokkan bekas-bekas durian tu bole kite orang duk melantak doyan...

masa makan tu ade aku kesah??janji kenyang!lepas makan baru la..eh macam kotor je tempat ni..
gitu..
poyo la pulak..lempang nak??

nota kaki:pas makan doyang menderita la saket sendi-sendi..huk huk

2 bisikan:

  1. uhhhh
    akak lagi suka beli durian longgok.. yang kecik2 tuu 3 biji rm10... lagi puas makan, dapat rasa mcm2...

    ReplyDelete
  2. tu dia gambar penala durian depan muka haha

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."