Wednesday, August 04, 2010
6


asarehe ha rehe...hohoho duk berasareha la konon...purak-purak hepy gitu

padahal cable dah lame kot aku jumpe!

tapi setiap kali nak update malas menghantui..malam ni aku gagahkan jua la menghapdate

tadi baru je orang butik kawen datang nak tengok keluasan rumah..nak letak pelamin kat mane...pelamin mane yang sesuai..bla bla bla

plan asal pelamin akan dibuat di luar rumah..tapi memandangkan musim kenduri jatuh gedebuk pada musim hujan so perlu ade backup plan iaitu dalam rumah sajor sob sob :(

satu lagi kenduri aku jugak jatuh gedebuk tergolek pada cuti sekolah..YA ALLAH dua benda yang paling aku nak elak iaitu musim cuti dan musim hujan tapi jadi jugak..maafin yaa

atas banyaaaaaaaakkk sebab yang memang tak dapat nak di elakkan..elak kiri langgar macik..elak kanan langgar pacik..kenapa macik dan pacik lak yang terlibat ni??hoho

so kene jalan streeet lagi depan :p

korang sume jangan tak datang tao??

sila reserved cuti bulan 11 pada aku sehari eh..

minggu lepas dan lepas jugak, 2minggu berturut-turut aku ke KL berkejar beli segala-galanya..nasib tak pegi lagi je minggu ni...kalau tak aku memang mencipta hatrik la kan

sume itu cukup memenatkan tapi sangat membahagiakan...ceeewaaah!

nanti aku kongsi satu per satu ape yang aku buat kat sinun..sekadar memberi panduan dan kenangan buat diri aku sendiri jugak....jangan la ade yang salah faham ingat aku nak menunjuk ke ape..sangat tak sesuai ok macik yang miskin lagi hina ni nak memunjuk..tak de hape pon sangat

ape-ape pon nantikan update itu ye tak lama je lagi...sebulan lagi...kot?? hehe



daa~~

6 bisikan:

  1. wallaweii..shopping kawen kt the curve =)

    ReplyDelete
  2. hah?? bln 11...x lame da tu...haa..smpat2 wat ank sbaya N k...peace!!

    ReplyDelete
  3. hoi hoi siti...cepat je mata die menangkap eh..ala bukan shopping mane pon kat situ

    ReplyDelete
  4. hoi hoi N..xlarat akak nak mengejar.. due bulan bape yunk?

    ReplyDelete
  5. ces zaza ke?aku ingat siti mane la tadi..xnampak avatar ko..patot la ko kenal benor..ko keje situt..hoho

    ReplyDelete
  6. pernah keje situ plus MNG adalah kedai pebret ~

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."