Sunday, October 10, 2010
3
Tarikh keramat tu wooooo...setiap tahun akan ade satu tarikh tu je..so aku pon nak ambik berkat update entry pada tarikh ini (biarpon update sebulan sekali..tetap jugak tak nak ketinggalan hohoho)

09.09.09
10.10.10
11.11.11

dan berduyung-duyung jugak yang kawen pada tarikh ini..termasuk angkasawan kite tu...dengar cite ramai yang makan hati..olololo shian die...takpe abang aku single lagi..huhu tetibe *im sorry ye balong=p

seb baik jatuh pada hari ahad..kami di sini bekerja..so kenduri adelah takde..ke ade eh?ntah tapi yang pasti aku takde lak dapat undangan..

tapi ape yang pasti tarikh tu tak kan di sia-siakan oleh kami yang menyambut anv ke-10..wah comel kan?10.10.10 sambut anv ke 10 bulan =p *kecoh je..baru 10 bulan

sebenarnya takde la nak menyambut bagai nak rak ke ape..tapi itu la incik tunang tu kan ala-ala romantika de amour sket (pppuuuiii) so die nk ade moment yang bole diingati

so sambut la kami di SR (again??) *sory ye dah takde tempat lain..tapi aku suspek dia yang rindu nak makan kek kat situ...last ktorang makan masa sehari sebelum puase tu...tu pon sambut anv ke...berapa eh?dah lupe...bole?? *ahha yang ke-8..seb baik ade entry penyelamat=p

alamak!baju same dengan entry yang 2 bulan lepas..aku perasan dah 3 kali pakai baju ni pegi SR..hoho ade jodoh kot..maybe sebab kaler merah sedondon dengan kaler SR..bole tak terima alasan tu??

dan tak dilupakan tempat yang same seperti entry yang lalu..ehem-ehem ni tempat 1st ktorang dating dedolu...tapi mase tu tak kapel lagi eh

aku makan spagethi meatball..dan air green apple celery..air feberet aku tu..tapi si dia bole cakap rasa macam air daun bawang...weck!pedengki padahal die tumpang gak minum

dia lak makan kek choc indulgance dan air free~english breakfast..ahaha sian die..kate nk makan lite-lite je kan

muke aku yang terlebih hepy..dan terlebih kembang =p

efek melekit-lekit kesan dari cheese mozarella (betol ke ejaan aku ni eh??)

cheese ni aku demand mintak depa letak..asalnya memang takde pon..sekali depa letak penuh banjir...

ini dah macam air liur la pulak..no no itu efek lekit...ahaha cam terlucah la pulak ayat aku ni =p

ini baru betol efek menikmati hidangan...comel kan??macam orang terencat!!


cop!

comel tak keronsang baru aku tu?hihi saje nak gebang sket...ni buah tangan dari dak ofis aku Ir.Zam dan Mr.Rondo yang baru balik dari Korea..baru je dapat pagi tadi..terus semat kat tudung...kate menghargai pemberian orang...heh iyo la sangat tu..tengok la lame mane bertahan aku pakai

tinggal sket yo lai...agak-agak sape yang habeskan ni??

tak lain dan tak bukan...tarraaaaaaaaa...



si dia la..

tapi idok la aku kejam sangat bagi die makan tu je..dari awal lagi ktorang duk bertarik-tarik pinggan..kongsi makan je..selera ktorang adalah sangat serasi..sebab tu mengembang bagai johan!

aku ingat lagi ktorang pernah bergayut masa awal-awal perkenalan dulu..sampai pukul 4 pagi!cakap pasal ape nak tao?tak lain dan tak bukan hanya cakap pasal makan..bole??

esoknya dua-dua bangon lambat...hm pe lagi punch kad merah la jawabnye..seb baik bebudak ofis tak dapat hidu lagi hubungan ktorang masa tu..memang kenangan betol la..dan ni baru aku terpecah rahsia..kot-kot la ada antara dak ofis aku terbaca entry ni

itu la kan bab makan ktorang tersangat la hai serasi...ahahaha kelakar je..bab membesar kan badan laju aje=p


last but not least..kreatif snap dari si dia..kreatif ke??muahaha puji la ambik ati oooii..

dari celah lubang menu die ambik ni..susah payah penat jerih ko nak ngambik gambo ni..aku layankan aku..takpe aku suke..ambik la lagi..ambik...huhu

k lah da nak dekat kul 9..nak layan sanding dr syekh muzafar ngan dr halina jap kat tv

pada mereka dan pasangan-pasangan lain yang mendirikan rumahtangga hari ni

SELAMAT PENGANTIN BARU..MOGA BAHAGIA KE AKHIR HAYAT

ayat stendet kalau wish=p

ba baiiii~~

nota kaki:thanx buat si dia yang membuatkan saya hepy setiap detik..bersyukur pada ALLAH juga yang menemukan aku jodoh yang sangat berharga ini=)

3 bisikan:

  1. menarik nyerr..siap lekit2 lg..nk jgk..tp nk tggu cik abe sembuh dlu..aduss..lamenyerr..

    ReplyDelete
  2. sbb mkn agknye korang bertemu jodoh..kalo dah kawin nanti agaknyer SR tu bkn sebulan sekali..tiap2 hari agaknye..mmg'mengembang bagai johan'!!

    ReplyDelete
  3. ahah sabar ye cik non..xlame je lagi tu..nanti makan la puas2

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."