Saturday, October 16, 2010
7
dan untuk korang semua yang ade pasang niat nak datang Terengganu...dan jugak kenduri aku (nak jugak nyelit)

aku ade survey satu hotel ni..baru je siap..so dorang ade buat promosi sampai akhir tahun ni...so kalau korang niat nak datang tahun depan tu simpan jela hasrat nak dapat hotel ni dengan harga murah je

ni list harga:

1) SUPERIOR (1 katil Queen) = RM103++ ~~harga ASAL RM188++

2) SUPERIOR DELUXE (2 katil Single) =RM133++ ~~harga ASAL RM218++

3) DELUXE (1 katil King) =RM133++ ~~harga ASAL RM218++

4) FAMILY (1 katil Queen+1 katil Single) =RM 163++ ~~harga ASAL RM258++

5)EXECUTIVE DELUXE (1 katil King+1 set meja) =RM ??++ ~~harga ASAL RM268++

hampeh yang last sekali dorang tak inform kat aku bape harga..bajet aku tak mampu la tu..(tapi memang tak mampu pon..ahaha)

owh ye nama hotel tu..


HOTEL TANJONG VISTA

nama pon Tanjong kan..so lacation dia adelah kat Tanjong..

tak tao Tanjong tu kat mane?sila google...ahaha kejam la pulok

Tanjong ni area dekat Batu Buruk..dekat dengan pasar payang..hotel ni sederet dengan Hotel Grand Continantel

belakang hotel ni adalah pantai..angin sket punye laju..sampai aku rase nk terbang je time sampai sini...memang best!

aku nak ambik gambar bilik untuk korang..dah siap request tapi tetibe orang sket punye ramai kat kaunter nak check out...so lame sangat tggu aku pon cekidout jela..malas la aku..ingat nak datang balik..sekali sampai ke sudah aku tak pegi-pegi lagi


biasa la hotel baru..pekerja pon cam tak bape pandai lagi kot?takpon masih kekurangan pekerja lagi..tengok tu sorang je yang jaga kaunter


gigih aku duk 'study' pamplet yang dia bagi

ni singboard yang sempat aku ambik untuk rujukan korang...ade swimming pool ka roof top ye..auuw best tu!

dan ade private parking parking..so korang tak perlu bimbang la

another service and facilities:
-cofee house
-room service
-laundry service
-facsimile service
- ASTRO channels
-safe deposit boxes (FOC)
-airlines & onward hotel reservations
-free wireless internet access in rooms and banquet halls

dan last sekali mesti la ade ekon dan fon dalam bilik tu..kire stendet macam hotel lain jugak la..yang penting ade wi-fi~~

untuk reservation bole la talipon ke talian ini
tel: 09-631 9988
atau
faks :09-631 8611
email:enquiry@hoteltanjongvista.com.my
website:www.hoteltanjongvista.com.my

atau nak lagi senang mintak aku yang reserve kan..tapi 10 percent!
hihi

7 bisikan:

  1. aritu ak blik ak tgk hotel ni logo ye kaler pink oh sgt comel!

    ReplyDelete
  2. yanie.. guane? mu promote se mesia ni..? hehe bagus nguh.. langsum leh promoter free..keke... tp siyes hotel tu mmg cun.. bilik die pun best.. ;)

    ReplyDelete
  3. eeiii dah terasa aura dah tuu siap tempah2 hotel tu...

    ReplyDelete
  4. sbtu ni ibu abah N g tganu..tgh pk nk g ke xnk...

    ReplyDelete
  5. N:jom la datang..shopping sutera sambil makan kepok lekor..da dtg roger akak tao!

    ReplyDelete
  6. kak amy...yani tlg survey utk kawan2 ler..bukan utk diri sendiri..huhu

    ReplyDelete
  7. Yani tak main hotel kt KT sbb die nk honeymoon kt Paris.phewitt

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."