Tuesday, January 18, 2011
8
dah lame sangat tak buat tag- tag ni..memandangkan tag kak jemah kite ni sangat la comel dan senang..aku buat la..sap sap soi je dah siap...

dia tanye ape ade atas meja kat ofis..teros tanpa berlengah lagi ambik gambau..kalau meja die penuh dengan frame gambar janji fink tu kan..aku lak gini la romannya

see very the bosan kan??ahaha

monitor yang sangat old school..kantoi lak tu tengah bukak sensasi selebriti=p
kelendar meja 2 ketol..botol air pon 2 ketol(bawak siap-siap dari rumah sebab malas nak refill kat ofis)..kotak spek..jam+radio kat celah tu..adiah dari takaful insuran

yang biru tu tempat letak klip kertas (hadiah dari minolta)..dan kertas nota kecik..

ini gambar meja aku keseluruhan..laci kat tepi tu tempat letak handbag segala bagai..rak tepi tu dokumen keje,stationary dan tak lupe bekalan makanan hiks=p

divider meja aku adalah almari sahaja..sadis kan tapi itulah realitinya..keje swasta..bajet utk ofis ciput je..janji masyuk duet bonus kan ahahaha(nak sedapkan hati sendiri)

since aku berpindah ofis dulu..tak pernah tunjuk lagi tempat aku yang baru..so itu saje...

sape nak buat tag ini sangat la dialu-alukan..tapi dengan syarat tak perlu kemas meja korang..ambik je teros..baru real keje kan??ahahaha tu dia syarat tambahan dari aku

di akhiri dengan gambar tuan tanah kedaung..nak jugak menyelit kan..ni pose tayang cincin kekdahnye

8 bisikan:

  1. kemas ke romannye gitu..membosan kot adelah..hihi

    ReplyDelete
  2. kemas sokmo meja yani...sy dok leh tunjuk ah meja saya...naik pening tgk...hahaha

    ReplyDelete
  3. kemas sokmo meja yani...sy dok leh tunjuk ah meja saya...naik pening tgk...hahaha

    ReplyDelete
  4. gud luck. kemas sungguh tempat kamu. sama macm saya, tak suker sepah2. kalu kerja banyak pun susun dulu b4 mulakan kerja. eh, awak dah follow kita tak? takda pun??

    ReplyDelete
  5. kak bie:dok kemas xleh wak keje..serabut pale otok..ahaha

    NM:betol tu...eh saya letak link je..nanti saya follow

    ReplyDelete
  6. kemas2...nmpk bersih....tggu n3 N plak nti..nk kemas mejaa dulu...hahahahha

    ReplyDelete
  7. hihihi..nk wt ar tag ni..nk tgk pe ada ats meja myra...jgn lupa snggah blog myra ok

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."