Monday, January 17, 2011
5
dulu kes buli antara budak laki pon dah buat aku risau..sekarang bukan main lagi bunuh membunuh jadi perkara biasa

kes yang begitu terkesan di hati aku adalah kes Aminulrasyid yang kene ditembak polis..

terbaru kes bunuh budak laki umur 15 tahun dan ditanam belakang sekolah..aish.macam-macam la...

aku bukan ape bila dengar citer sume ni teros teringat kan 2 orang adik aku ni

si Sahid dan si Safiq kesayanganku..owh yang perempuan tu pon aku sayang..Ada..

even ini budak 2 orang sangat pemalas..degil..tak dengar kata..tetap aku sayang

even kakak mu ini kuat membebel(blebe) tapi ketuhuilah aku sangat sayangkan kamu-kamu

kalau tak tak de la aku angkur dorang first time aku check in hotel lepas kawen..baik aku honeymoon berdua je

last sekali gambar adik-adik ku denagn abang ipar mereka yang terencat tapi comel!ahahha nak jugak tu

nota kaki:aku jadi emo bila ada kes yang berkaitan dengan mereka yang sebaya adik-adik aku

5 bisikan:

  1. tu la... ramai dah giler membunuh apatah lagi kalau membunuh bayi dah berleluasa...

    also tgk case budak kecil pun kena belasah mcm bola..

    apa la manusia zaman sekarang.. tapi jgn kata pasal sekolah..

    ada juga case IPT yg dirahsiakan...

    ReplyDelete
  2. btol2...bdk2 skg makin ganas ok...unexpected kdg2 tu...tkt gk gn adik P sorg tu..

    ReplyDelete
  3. secret drifter:yela skrg ni byk kes dirahsiakan..mcm kes hilang anak..beribu kot..tp y masuk tv 2-3 kes je

    N:semakin maju negara kita..semakin runtuh akhlak rakyat die..itu mmg xleh lari kan

    ReplyDelete
  4. kaaaaaaan.. kita ni as kakak, tiapkali nak happy, teringin nak suruh adik2 rasa happy sekali

    ReplyDelete
  5. kak amy:betol tu..tp kadang2 kene gak ambik ati suami...die pon nak gak privacy...ikot hati mmg nak bwk je adik2 gi mane2..

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."