Sunday, March 27, 2011
4
sebelum tu nak tepek muke tuan blog dulu..dah lama rasenye tak letak gambar sendirik...ni memang gambar fresh arini okay..biase aku letak gamba stok-stok yang dah basi je =p

motip??

nak tayang baju baru sebenarnye..hihi kain adalah hadiah kawen aku..baru semalam ambik kat tailor..ade lagi selai yang siap..itu sebelum raya lagi dah hantar..tu nanti rajen aku tayang..fink kaler lagi

sape bagi kain ni aku tak tahu..sebab tak de letak nama..ade jugak lagi selai kain yang orang bagi time kawen..sutera kaler hijau..tu pon tak tao sape bagi..sebenarnya aku ade dapat 5 helai kain..tapi yang 3 lagi tu bagi kat tukang masak (owh baiknye hati aku..ke tak berkenan..hihi)

aku suke sangat kain ni sebab warna kuning..i look diff with that colour..hihi before ni aku hanya ade selai je baju kuning..tu pon a long long time ago..time trend kain dubai yang kedut seribu tu...time tu aku tingakatan lagi kot...korang ade tak??

sebab ape aku suke kuning?sebab nak matching dengan tudung tu sebenarnye...hihi tu motip utama kot..beria aku teros pakai baju ni

tudung tu aku hanya pakai time sambut menantu..sayang la sebab memang lepas majlis tu tak pakai-pakai dah..memang takde baju yang matching


tapi takde nye seri aku sama seperti gambar di atas

ustazah yani bergaya depan rumah..ahaha

sekarang lipstik secalit pon takde..bedak muka lagi la..seminggu sekali je pakai..tu pon kalau ingat..keronsang dekat tudung sebijik pon tak lekat..slipar still 'made in japan' ahaha..sangat tak semenggah kan??

tapi selipar tu jugak yang aku selesa duk kelek ke hulu ke hilir..budak ofis aku penah sound..kata sekali beli kasut sampai 7 pasang..last-last slipar merah tu jugak yang dia pakai...ahaha kenapa?tak puas hati la tu =p

ok..ok...sekarang berbalik kepada tajuk di atas (sila kembali ke pangkuan tajuk utama ye)

agak-agak aku makan tak sayur eh sekarang?aku ade terbaca fakta yang orang mengandung akan mengidam makan apa yang dia memang tak pernah makan sebelum ni..sebabnya zat tu kurang dalam badan dia..

so macam aku ni yang tak makan sayur dan minum susu will craving for that la kan..tapi ade ke macam tu??hihi tengok ni


.


.


.


.


agak-agak mane mihun aku eh?hihi

ni menu aku petang bila tah..kuew tiaw tom yam

cantek je bermacam-macam kaler kan..

sekali bila dah makan

gini jadinya!ahaha..sayur yang berkaler-kaler tu campak kat asben..yang tak bape nak menarik kaler tu campak sama itu pinggan kosong..ahaha

so agak-agak fakta tu betol ke tak eh??ahaha

nota kaki:takpe baru sebulan pregnant..ade lagi 8 bulan peluang untuk suka sayur...hehehe

4 bisikan:

  1. huk alohhh ruginya yani oiii baik mintak tomyam kosong terusss...

    ReplyDelete
  2. Kene belajar dr sekarang tu makan sayur. Penting buat anak. Mak tu tak pe la. Ha...ha...ha....

    ReplyDelete
  3. N ms preggy tekak same je..bnde x mkn mmg x mkn..yg mkn ttp mkn...xde peliks2..

    ReplyDelete
  4. salam yani...kda pon dulu xmkn langsung syur2..sm cm yani ah...pilih sume2 dulu b4 mkn..wakakak....
    tpi, skg dh mula mkn skit2 dh..but, still pilih2 syur gk lah...maklumlah, br nk stat join kempen healthy lifestyle.. =))

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."