Wednesday, August 10, 2011
0
First kad raya yang aku dapat dari Lunatots..yippppi










Kalau tahun lepas sebok duk hunting barang hantaran..dapat la kad dari Coach tu kan..tahun ni sebok hunting barang baby..aku pon siap jadi members lagi dengan Lunatots..so sape-sape nak beli CD brand ni cakap la..bole aku bagi pinjam kad dia..dapat la 10% discount

Lunatots telah bermurah hati melemparkan secebis kad buat aku..buat bakal ibu dan ibu-ibu di luar sana maybe tao la kot pe Lunatots ni kan..pada yang tak tao sila tanye pacik google la ye









Memang secebis betol la..ucapan kat dalam pon simple je..tapi tetap teruja..lain kan rasanya dapat kad raya ni berbanding ucapan raya dekat fb dan fon..

Sekarang aku otw balik rumah mak untuk bukak puasa kat sana..setakat 10Ramadhan ni rasanya tiap-tiap hari kot berbuka kat rumah mak..hihihi tak berdikari sungguh..sahur pon baru 2 kali kat rumah sendiri..tu pon lauk tapau dari rumah mak je..aku tinggal masak nasi je

Ni la untungnya duk dekat dengan mak kan?ahahaha









Sedikit kuih buat berbuka..arini aku beli kuih cara manis..buah melaka tapi orang terengganu panggil onde-onde..dan jugak kuih bakar

Sume pon warna hijau..go green katanya..hek eleh..nampak macam sikit je kan?selalu aku beli mesti tak abes punye..dengan kuih nye..air..murtabak..ayam pusing segala..konon-konon nak bagi emeriah la sket meja tu kan..sekali masuk tong sampah jugak akhirnya

So mak aku dah warning no more kuih lepas ni..tapi arini dia sendiri yang kol nak kuih bakar..sebagai anak yang taat(ker?) lagi setia tak kan nak beli kuih tu semata kan..harus la ade sampingan sket

Ok tu jela bebelan buat kali ni..dalam kete duk update blog pakai ipad adalah sangat mencabar sanubari okeh..gegar sket tersalah tekan dah jadi masuk page mane-mana dah..sebelum ni ada je aku update dalam kete tapi tesnyen giler bila dah penat-penat jari menaip..sekali hilang begitu sahaja..

Harapnya post ni sukses di publish ye..

Selamat berbuka semua

- Posted using BlogPress from my iPad


0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."