Sunday, September 11, 2011
3
Balik keje tadi..suami cakap dia nak makan piza..ni sume gara-gara terpengaruh dengan iklan ni la





Suami cakap

Kalau nak ikotkan Duet tak de pon..tapi nak beli jugak..janji dapat makan


Sabor je..kalah pempuan pregnant ok!dari awal iklan piza ni keluar lagi die duk berzikir nak makan..aku layankan aje..dapat menumpang syafaat sekali hihi





Now dah di depan mata

Tak sedap sangat pon..sos tomato tu macam sos spageti je..tak masuk sangat la ngan tekak kali laki bini





Muke orang ngidam...teros ngap dalam kete..makan panas-panas..sedap!tapi bukan piza tadi la..piza lain..nasib suami beli piza feberet aku..piza peperoni(eja salah..janji faham)





Suami aku yang suke buat muke comel (ke?)

Aku siap ofer bawak kete lagi..bagi can suami nak lepas gian makan sepuasnya..kita orang take away je..sebab aku nak beli ni





Air kelapa

Ramai yang cakap elok untuk ibu mengandung..minum start 7 bulan ke atas..untuk elakkan kepala baby berkerak..betol ke tidak Allahualam..janji baby sehat





Aku nak kata suke sangat pon tidak..of kos air kelapa yang sejuk dan manis menjadi pilihan..tapi kita orang beli yang pure je..tanpa ais dan air gula..beli sebijik..then lepak minum kat Pantai Batu Buruk..tak sedap pon telan aje..demi baby kan?huhu





Hadiah untuk aku

Yes!dapat extra sos untuk my coach..thanx sayang...lepas ni bole beli baru eh?uwaaaaaaaa stress mak yong!





Dan jugak extra sos di baju kerja yang putih melepak..ni sume nak bagi keje lebih la untuk aku ni...hadooooi

Nota kaki:best jugak sesekali dating dengan suami lepas keje..teringat zaman berchinta dolu-dolu..tapi dulu 6.30 je menggelupur dah nak balik rumah..sekarang ko dating la sampai subuh pon takde orang marah huhu

- Sok Sek Sok Sek using BlogPress from my iPad 2.

Location:Jalan Sultan Mahmud,Kuala Terengganu,Malaysia

3 bisikan:

  1. minum byk2 air kelapa smpai kembung perut...huhuhu...x sedap sgt ekk..nk try ke x ekk..hurmmm...

    ReplyDelete
  2. Nm:sila beli air kelapa skrg..huhu

    N:tahla..try dulu kotmkene dgn selera N mane tao

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."