Tuesday, September 13, 2011
1
Teringat tahun 1997 yang lalu..tahun aku menduduki UPSR..setiap hari masa exam tu aku mesti beli alat tulis baru..semangat kan?ahaha

Setiap petang aku pegi bandar..waktu tu kebetulan ikot mak pegi ambik abah balik keje..wajib aku singgah Pustaka Seri Intan(kedai buku dan alat tulis) beli pemadam..pensil..pembaris baru hihi

Hari pertama nak exam mak aku pelok cium dan beri duet RM10..mak cakap sebagai pembakar semangat untuk aku..see kecik-kecik aku dah materialistik..kah kah kah

Tapi efek die memang berkobar-kobar sungguh la jawab exam...bajet orang paling kaya la dalam dewan tu..masa tu RM10 tu macam-macam bole buat kot..sekarang nan hado..

Hasilnya dapat la aku stret A(5A)..ala takat UPSR tu apelah sangat kan?kacang je..cer tanye result PMR..result SPM..hancus..ahaha

Seingat aku dulu aku amalkan minum air madu setiap hari..mak cakap madu bagos untuk minda..so setiap hari aku dibekalkan air madu..ak layan je..ape tips korang time UPSR dulu?ape kenangan korang dulu?jom la kongsi..hihi

Buat adik-adik (bajet muda lagi ke?) selamat maju jaya..jawab leklok ye..kalau rasa konfius sila la selawat banyak-banyak..huhu

- Sok Sek Sok Sek using BlogPress from my iPad 2.

1 bisikan:

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."