Saturday, October 08, 2011
4
Kat rumah memang dah ade tilam kekabu..ni memang turun temurun punye tilam..tak silap aku dari abang aku kot...dah 27 tahun tu...punye penjimatan berganda..





Contoh tilam kekabu


Yang ni aku tengok ade jual kat FB TILAM KEKABU ASLI BABYQIUT harga dalam RM105 sekali dengan postage





Contoh tilam siap dengan cadar


Harga dalam RM130 w/out postage





Simple je..mak tak taste la yang ropol-ropol


Asalnya memang nak beli je..geram tengok cantek-cantek kan..tapi bile fikirkan buat ape membazir..mak dah ofer nak buat bantal kekabu untuk baby..gigih dia keluarkan mesin jahit..hoho





Cadar for my baby


Cadar ni aku beli kat Kamdar..ikotkan ni bukan kain cadar..ni aku beli kat bahagian langsir..janji kain cotton yang lembut..bole je..

Mak yong tak taste la dengan kain cadar cotton yang corak kartoon kecik-kecik tu..ahahah gedik okay!

Misi mencari kain cadar lagi ni..puas aku duk ronda nagoya kat KB..sehelai pon tak berkenan..yang ni beli kat Kamdar KB..pegi Kamdar kat Terengganu pon takde yang berkenan di hati..hajatnya nak cari yang abstrak lak..





Contoh corak abstrak


Cukup la kan 2 pasang cadar awal-awal ni..nanti kalau berkenan beli lagi..huhu beli cadar bape sen la sangat..upah jahit free kooo..sebab mak aku dah ofer nak jahitkan..yuhhhuuuuuu

Untuk sarung bantal ade jugak aku beli kain japanese cotton yang plain..beli buat spare banyak-banyak takpe..nanti bole tukar selang sehari...ahaha over ko mak yong!





Owh tak dilupakan bilik yang bakal baby dan mak yong duduk nanti..gigih mak aku angkut rak untuk my baby..siap susun sume barang...maklumlah cucu sulong..sume pon excaited

Baju baby dan mak yong dah selamat masuk dalam almari..sekarang tunggu my baby keluar je..moga selamat dan dipermudahkan la semuanya..amin

- Sok Sek Sok Sek using BlogPress from my iPad 2.

4 bisikan:

  1. hehhe mintak tolong mak wat tuk cucu agkat ye sekali leh? ahaks...

    wahh dah beli semua brg?? ha lom ag sob3~ dok tahu bile nok beli, baju pon dok dobi ag huwaaaa~

    takpolahh, sampai masa ready la tuh hehe~ :D

    selamat bersalin deh~ jangan hari yg sama udoh hahahah~

    ReplyDelete
  2. Biase laa yani...cucu sulong ni..mulut je kate tanak jaga..smpai masa,tanak bg org pun..hehe

    ReplyDelete
  3. Msti mak akak excited giler kan...hihi...N pon excited jgk!!!x saba nk tgk baby..!!

    ReplyDelete
  4. ha:mesin jahit rosok la pulok..so mok yani pon sub ke org lain..huhu

    kak bie:dok tao la..masih berteka teki sape nk jage baby ni

    N:ahaha tuan badan ni ha lagi la excited..

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."