Thursday, January 08, 2015
0

Apa itu "Tonik Ajaib?

Tonik Ajaib hanyalah gelaran bagi Produk Vivix yang Yani selalu gunakan setiap pagi sebagai pelengkap nutrisi untuk menjalani hari-hari yang mencabar sebagai seorang ibu yang bekerja dari rumah dan menyusukan Haziq untuk kekal bertenaga dan nampak berseri dimata suami.


Gambar 1: Yani dan Master Zura yang Gojes.



Kenapa Yani SUKA sangat Vivix?

Bagi Yani Vivix ni Killer Product dari Shaklee yang banyak membantu Yani diisamping beberapa supplement lain yang Yani ambil antaranya B-Complex, Vitamin C dan Ostematrix. Beza Vivix ni, jika Yani terlupa ambil beberapa supplement tambahan yangYani telah sebutkan di atas tadi, badan masih rasa bertenaga dan tak mudah rasa lemau dan malas. Pendek kata, ambil Vivix sahaja sudah memadai untuk menjalani hari seorang ibu yang menyusu dengan cemerlang!



Tonik Ajaib Beraksi!

Yani akan terangan dengan lebih terperinci macam mana Tonik Ajaib (Vivix) berfungsi dalam badan kita. Mungkin sedikit teknikal tapi sangat menarik apabila anda tahu apa Vivix buat dalam badan anda sampaikan mampu memberi kesan yang terbaik untuk Yani.




4 Perkara Wajib Tahu Mengenai Tonik Ajaib

Maka  Yani telah ringkaskan kepada empat (4) point utama untuk anda lebih faham dan menghargai setiap titik Vivix yang berlegar di dalam badan anda.

Gambar 2: Empat fungsi Utama Vivix.


1) Membaiki dan Melindungi DNA (Asid Deoksiribonukleik)

Kerosakan sel adalah berpunca dari radikal bebas. Antara faktor radikal bebas adalah pencemaran alam, tekanan, gaya hidup dan makanan dan minuman yang mengandungi bahan kimia (makanan dalam tin). Semua ini adalah benda yang berlaku dalam kehidupan seharian yang kita tak boleh elak kan? Siapa yang boleh elak tu TAHNIAH! Yani ucapkan.


 Gambar 3: Faktor Penyumbang kepada Radikal Bebas.




 Gambar 4: Infografik bagaimana Radikal Bebas merosakkan DNA.
 
Gambar 4 adalah gambaran ringkas bagaimana radikal bebas dapat memusnahkan DNA manusia. Vivix bertindak melindungi DNA seperti selaput kaca. Bayangkan DNA badan anda dilindungi oleh selaput kaca tersebut maka kurang risiko pada serangan radikal bebas.




2) Pengawalan Genetik Menjadi Positif


Gambar 5: Infografik bagaimana Vivix membantu Pengawalan Ginetik.


Pengawalan ginetik berlaku akibat sel di dalam kita tidak kuat. Sebenarnya sel dalam badan kita saling memberi "signal" untuk berkomunikasi. Apabila pengawalan genetik lemah sel badan tidak menerima signal tersebut. Apabila anda mengambil Vivix, NrF2 akan diaktifkan untuk memberi signal kepada sel-sel badan dan enzim dalam badan untuk berfungsi secara normal dan yang sepatutnya. Maka sistem dalam badan dapat berfungsi secara normal tanpa gangguan. Contohnya DNA memberikan signal untuk pengeluaran enzim pretease untuk proses penghadaman.



3) Meningkatkan Tenaga Sel (Mitokondria)

Pernah tak anda terasa letih tanpa sebab? Ini adalah keranan tenaga sel anda telah berkurangan. Sel badan memerlukan tenaga untuk melawan radikal bebas (rujuk pada mekanisma pertama). Vivix membekalkan tenaga kepada sel pada tahap paling optimum.


Gambar 6: Vivix membantu sel kekal bertenaga.

Warna hijau di dalam gambar 6 mewakili tenaga untuk sel badan. Jelas sekali dengan pengambilan Vivix meningkatkan tenaga untuk sel. Anda sentiasa letih? Sel badan anda perlukan lebih tenaga dari Vivix!




4) Melambatkan Penghasilan AGE Protein

AGE Protein dihasilkan oleh Pengumpulan Gula (Karbohidrat) dan Protein. Biskut, Kek, Teh Tarik dan Air Bergas (Bikarbonat) semua itu antara makanan dan minuman yang tinggi kandungan gula. Sedarkah anda ketagihan gula adalah 10 kali gamda dari Ketagihan Dadah!


Anda ada risiko penyakit 3 serangkai? iaitu Jantung, Kencing Manis dan Darah Tinggi. Vivix adalah pilihan yang tepat untuk anda. CEGAH sebelum KENA AGE Protein ini juga membuatkan kita cepat tua dan meningkatkan risiko kepada penyakit keturunan seperti diabetis, sakit sendi, jantung, alzheimer dan sistem imun badan. Maka kehadiran Vivix di dalam badan anda akan melambatkan penghasilan AGE Protein tersebut sebanyak 90%!


Gambar 7: Membantu melambatkan penghasilan AGE Protein.



Buat anda yang ingin mendapatkan Vivix secara Online boleh ke pautan Vivix "Tonik Ajaib"


Dalam post seterusnya Yani akan kongsikan beberapa testimoni dan kenapa Vivix sangat membantu mereka yang mempunyai penyakit keturunan seperti Diabetes, Kencing Manis, Darah Tinggi dan Kanser. Nantikan....































Master Wan Muliani
019-934 7686
FB: www.facebook.com/oneyani 
Email: wan_muliani@yahoo.com 
Founder YMS Empire Sdn. Bhd.
Master 8 Bulan.

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."