Friday, June 19, 2015
1

Salam Semua!

Terlebih dahulu Yani nak Mohon Maaf di atas segala kesulitan semasa anda-anda semua sedang mencari sebarang post, artikel atau ada link dalam setiap pos ke post yang lain. Jika ada link yang masih Yani tak sempat nak re-link balik boleh bagitau je kat ruangan komen dibawah nanti atau di ruangan komen post berkaitan ye.

Solution mudah setakat ni jika terdapat post-post ada error, anda boleh terus edit di url yang tertera oneyani.com kepada wanmuliani.com je.

Contoh:

http://www.oneyani.com/2012/04/restoran-rahsia.html

Tukar je kepada

http://www.wanmuliani.com/2012/04/restoran-rahsia.html




Faham Faham?



Alhamdulillah dengan perkembangan blog yang semakin BEST! Kami berganjak sedikit lagi untuk memberi Perkhidmatan yang lebih matang lagi buat pembaca-pembaca dan customer-customer kami.


Antara Nasi Tambahnya adalah...

Yani akan bawakan kepada anda lebih lagi tips-tips mengenai PENYUSUAN, DIET & Aktiviti Perniagaan Shaklee bersama Rakan Niaga yang lain. Untuk tips-tips mudah Yani ada membuat perkongsian di Facebook Page Eksklusif masing-masing. Boleh rujuk gambar bagi link ke Page berkaitan.


Gambar 1: Perkongsian Yani mengenai Penyusuan melalui pengalaman sendiri dan rakan-rakan lain. Boleh Like  dan Follow Disini.



 Gambar 2: Perkongsian Yani dan Suami mengenai Kaedah Mudah Sangat Untuk Kurus dan Turunkan Berat Badan Dalam Masa Hanya 2 Minggu. Boleh Like & Follow di sini.


 Gambar 3: Perkongsian Yani mengenai kaedah mudah dan selok-belok MUDAH memulakan perniagaan bersama Shaklee sama ada "Part Time" atau "Full-Time" untuk kewangan yang lebih kukuh disamping kesihatan yang semakin baik melawan usia. Untuk LIKE & FOLLOW Page ini hanya buat mereka yang telah menjadi sebahagian dari Yani dengan mendaftar sebagai ahli sahaja. Jom! Hubungi Yani untuk keahlian!



Branding Diri

Tujuan Utama pertukaran nama Domain dari oneyani.com kepada wanmuliani.com adalah bertujuan untuk lebih kepada branding diri.

Idea ini ter"spark" berdasarkan respon dari customer-customer, rakan-rakan yang banyak memberi maklumbalas dan di akhiri dengan maklumbalas kami terima dari Insan Hebat bernama Puan Suraya Ali.

Anda Mesti Kenal Beliau...

Bermulanya mengenali Insan Hebat ini kerana beliau merupakan Idola Yani berdasarkan perkongsian beliau mengenai ilmu penyusuan ibu dan ayat-ayat "Sharing" beliau yang amat memikat hati Yani. Untuk pengetahuan korang, beliau ni merupakan Founder kepada Jenama Lunatots, iaitu Pengusaha Butik Bayi yang Berjaya dan "Speaker" Hebat bagi ilmu keibubapaan.


 Gambar 4: Yani dan Idola.


 Gambar 5: Bersama Keluarga Puan Suraya dan Tokey Kedai Makan.



Gambar 6: Haziq bersama Alya.



Ditakdirkan dapat berjumpa yang hanya sekejap menemani beliau Makan Tengahari. Kesempatan ini diambil semasa beliau bercuti di Kuala Terengganu pada akhir bulan Mei 2015 tempohari, sempat Yani bertanyakan beberapa pandangan dan berkongsi pendapat. Akhirnya Yani beranikan diri untuk mengorakkan langkah untuk lebih matang dan professional.



Apa yang menarik dengan Pembaharuan ni?
  1. Yani akan teruskan perkongsian mengenai supplement yang sangat Hebat untuk membantu Masalah anda semua bersama Grafik yang Menarik!
  2. TEKNIK MUDAH pemakanan supplement yang BETUL.
  3. Testimoni yang telah mendapat KESAN TERBAIK dari semua Customer Yani dari seluruh pelusuk Malaysia.
  4. Ada GAME & GIVEAWAY untuk LIKERS, Yang suka KOMEN dan SHARE post-post dalam ni. BEST!
  5. PROMOSI yang BERGEGAR! Sambil Berjimat Anda dapat Kesihatan yang LEBIH BAIK.

*Buat "Likers" dan "Commenters" Facebook boleh terus terjah  ke FB wanmuliani.com dan instagram wanmulianidotcom.


Masih tidak terlewat untuk Yani ucapkan Salam Ramadhan buat Anda Semua, Semoga Setiap Amalan di Bulan Ramadhan ini dipermudahkan dan diterima Allah.

Gambar 7: Salam Ramadhan Semua!

1 bisikan:

  1. Alhamdulillah... Moga terus memacu kehadapan dengan membantu lebih ramai lagi...

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."