Sunday, July 05, 2015
0


Gambar 1: Sirap yang Sedap tapi mendatangkan mudarat.




Yani nak kongsikan Sirap yang memberi kebaikan kesihatan dan sangat digemari oleh penghidap atau BERISIKO (kebiasaannya ibubapa yang mempunyai rekod penyakit seperti yang dinyatakan) Kencing Manis, Darah Tinggi dan Kanser.

Sebelum ini terkenal dengan gelaran "Sirap Shaklee" selepas testimoni dari seorang artist tempatan. Tapi dikalangan pelanggan Yani semua bagi gelaran "Tonik Ajaib".

Apa yang ajaibnya?


Ajaibnya korang boleh teruskan bacaan di Selesai Masalah Haid Tidak Teratur, banyak testimoni dari pelanggan Yani dalam tu.


Sebenarnya nama produk HOT ni adalah VIVIX.

Gambar 2: Promosi Vivix Julai 2015, boleh dapatkan Vivix secara PERCUMA je.


Sejenis Cecair PEKAT berwarna merah yang  terhasil daripada kandungan Anggur Muskat dan beberapa tumbuhan semulajadi yang lain.

.

Apa yang terkandung dalam Vivix ni sehinggakan dikatakan sangat BEST?

Vivix mengandungi Resveraterol!
Resveraterol ni Antioksidan yang KUAT, Anti-inflamasi & Anti-kanser.


Gambar 3: HOT dikalangan pesakit Kencing Manis.



Nak Share Satu RAHSIA.

Saintis mendapati orang Perancis makan makanan Daging Berlemak Tinggi, tetapi kadar penyakit Jantung di Perancis tetap RENDAH.

Setelah bertahun-tahun kajian dibuat mendapati RAHSIANYA terletak pada Cara Pemakanan Daging Berlemak Tinggi tersebut disusuli dengan minum wain merah dengan banyak. Maka dikatakan bahawa terdapat Resveraterol di dalam wain tersebut yang membantu mengurangkan masalah sakit jantung.

.

So sebagai MUSLIM, kita boleh cuba VIVIX ni memandangkan kandungan Resveraterol dalam Vivix 10 kali lebih Bertenaga Hebat! Tambahan lagi ada Sijil Halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).


Gambar 4: Sijil Halal dari Islamic Services of America yang diiktiraf oleh pihak JAKIM (klik gambar untuk lebih jelas).


Antara Testimoni dari pelanggan Yani, korang boleh baca di Selesai Masalah Haid Tidak Teratur (testimoni latest 23 jun 2015), dan beberapa testimoni awal di Hanya Seminggu Dah Terasa Perubahannya.

Manakala untuk info yang lebih terperinci bagaimana Vivix bertindak dalam badan kita boleh rujuk 4 Perkara Wajib Anda Perlu Tahu Mengenai "Tonik Ajaib". Semoga Membantu!

 

 

Vivix

Minuman Kesihatan Hebat Yang Berkualiti Tinggi


0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."