Friday, May 26, 2023
0

 Shaklee Malaysia telah membina reputasi yang kukuh untuk menyediakan produk berkualiti tinggi dan menyokong individu dalam perjalanan mereka ke arah gaya hidup yang lebih baik. Jika anda ahli sedia ada Shaklee Malaysia dan ingin terus menikmati faedah menjadi sebahagian daripada komuniti yang bertenaga ini, proses pembaharuan keahlian adalah mudah. Dalam catatan blog ini, Yani akan membimbing anda melalui tiga langkah mudah untuk Renewal keahlian Shaklee anda, memastikan anda boleh terus mengutamakan kesihatan anda dan merebut peluang best yang Shaklee sediakan.

Dah buat Renewal Shaklee?


1) Tarikh Luput adalah Tarikh Hari Jadi Anda

Langkah pertama untuk Renewal keahlian Shaklee Malaysia anda adalah dengan log masuk ke akaun anda di laman web rasmi Shaklee Malaysia

Bermula pada bulan Mac 2020 Shaklee mula memperkenalkan cara Renewal Shaklee secara tahunan. Setiap tahun keahlian Shaklee korang akan tamat pada tarikh hari lahir masing-masing. Iye, macam lesen memandu tu bagi memudahkan semua ahli ingat bila perlu Renew keahlian.

Kebiasaannya pihak Shaklee akan maklumkan bahawa keahlian tamat apabila anda log in kedalam website Shaklee2u.com tu. Pop out akan keluar menyatakan bahawa keahlian anda sudah tamat dan anda boleh terus memperbaharui dengan mudah dengan hanya membuat pembelian.

FREE Renewal lagi ha…


2) Keahlian Percuma Hanya Membeli 1 Produk

Yep! Dalam tempoh 3 bulan sebelum keahlian korang tamat, jika ada pembelian produk walaupun 1 produk, maka Renewal Shaklee akan terjadi secara automatik.

Mudah kan?


3) Lengkapkan Renewal Keahlian Shaklee

Selepas korang dah pilih produk yang ingin dibeli, korang perlu klik pada butang “renewal” sebelum bayaran  dibuat. Diingatkan semula Renewal Keahlian Shaklee perlu membuat pembelian produk yang mempunyai nilai uv, jika hanya merchandise tidak boleh kerana tidak mempunyai nilai uv. 

*UV = Unit Value

Tempoh pembaharuan Renewal Shaklee hanya setahun sahaja dan tidak boleh pilih untuk keahlian yang melebihi tempoh setahun.

Memperbaharui keahlian Shaklee Malaysia anda ialah proses yang lancar yang memperkasakan anda untuk terus mengutamakan kesihatan anda dan menikmati faedah menjadi sebahagian daripada komuniti kesihatan yang bertenaga. Dengan mengikuti tiga langkah mudah yang digariskan di atas, anda boleh memperbaharui keahlian anda dengan mudah, membuka kunci dunia kesihatan, pertumbuhan kewangan dan pembangunan peribadi. Ingat, Shaklee Malaysia sentiasa ada untuk menyokong anda dalam perjalanan anda ke arah gaya hidup yang lebih sihat. Perbaharui keahlian anda hari ini dan terima peluang yang menanti anda.

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."