Wednesday, May 20, 2009
9
16/05/09 - Sabtu
Lepas balik dari The Mall aku teros shoot pg Damansara..mlmnye nant ktorg akan bermalam kt rumah adik aku Mie kt Flora Damansara..die beria suh ktorg tdo rmh die...layankan aje la..aku dlm kepala asyik ingtkan Pak Tam je...pastu nk makan kek DAIM kt IKEA

silap aku gak..da nk sampai Damansara baru kol die..kan da lambat die bertolak..ingatkan bole teros pg IKEA..sekali kene la angku barang masuk rumah adik aku tu..die duk tingkat 21 ko..hehehe dalam lif terserempak ngan suami ina naim ngan baby die..dorang pon duk situ rupenye..duk tingkat 19

da lepak kt atas..malas la pulak nk kelua..Pak Tam smpi dalam kul6.30 gitu..mlmnya pulak ktorg ade diner ngan bakal besan kwn mak tu..huh!hampa...xde lagi kek DAIM utk aku..da bape kali aku dtg KL nk mkn kek tu...asyik kempunan je=(

Awalnye Pak Tam xnak ikot..die ckp xde kene mengena la..segan la..tp selepas di paksa oleh mak aku..die redho je..hahahaha fare la sket..selama ni aku ikot je mane die pg..jumpe sedara2 die tuh..ingat aku xsegan ke???hehehe sempat lagi b4 pg tu Pak Tam tgk bola kt mamak bwh tu..kebetulan MU vs Arsenal..Pak Tam kalau bab bola biar mati bini..jgn hilang bola hokay..die fan Arsenal..bole lak mlm tu pakai jersy MU..layankan aje..

dlm kul9 mcm tu bakal menantu kwn mak dtg jemput..ktorg seperate la 2 kete..yang muda remaja naek wish..yang da agak2 senja(mak ngan kwn mak) naek kete budak tu...hahahahaha gile keji aku ni

Rumah die kt Subang Jaya..Pak Tam pe lagi berlagak la..xnak ikot kete dak tu...last2 sesat..then masa tggu dak tu dtg jemput ktorg..Pak Tam bole singgah mamak jap nk tgk bola..sempat tu!!!sudahnye ape korang tao..kedai tu bukak cite Tamil!hahahaha gelak besar ktorg

ok la da sampai rumah dak tu..duk borak2 pjng..mkn2..tgk konsert final AF7 then balik..aku mkn dgn lahap sekali..sampai aku yang last beredar da meja tu..tu pon mak aku da sound *jangan la tunjuk kebulur sgt..hambik ko..ahahha aku pon dgn muke redho pg je la dari situ=(

Pak Tam awal2 lagi da berasap kt luar ngan dak tu..sekali die tu classmate ngan kazen Pak Tam..kazen yang tahap mcm adik beradik la..ape lagi..pjg la boraknye..keciknye dunia..Pak Tam tu tao je la..kalau da jumpe geng..aku tolak tepi je..hampa!

abes makan ktorg teros balik..rehat la pulok..esok ade agenda lagi weii..Pak Tam aku paksa die tdo kt rumah adik aku..die tdo ngan abg aku bukan dgn aku ye..tu satu lagi..die bole sambung borak ngan dak tu kt rumah adik aku..smpi ke pagi la jugak..huh

17/05/09 - Ahad
bangon pagi2..bfast nasi lemak yang adik aku beli kt TTDI...best!toke die org trg..hehehe nk jugak tu=p

da siap2 pg OU pulak..ni misi terakhir utk kami..mak aku cari kasut utk jual kt kedai mak..kwn mak lak..nk cari handbag+kasut utk ank2 die..jiran..kwn2..huhuhu bapak best..aku pon nk jugak=(

ade satu tu aku bkenan sgt ngan handbag..byk kali tnye Pak Tam cantek x?die asyik geleng je..aku ckp xkire nak jugak...die jwb ape..nk ambik la..bukan duet abg..duet b..wah benci!!bole lak ckp mcm tu..aku xmntx duet die pon..just mntx pandangan je pon..sgt sedih ko!

satu lagi kisah yang sedih..dak tu (bakal menantu kwn mak tu la) dtg jugak UO..sbb nk cari cincin tunang..pastu bile da jumpe Pak Tam..pjg la boraknye..sampai kn tgh aku jalan berdua ngan Pak Tam cari kasut..dak tu pggl Pak Tam..dan dan tu die bole tggl aku mcm tu je sorang2..hangen giler lor!mls nk ingat..buat saket ati je...muncung aku pon da bole ikat mase tu

da siap beli barang..gune voucher discount yang berlambak2 kt jusco tu..then beli mkanan untuk bekal dlm kete..ktorg pon balik la kr trg..huh!ms tu dlm kul2.30..

singgah makan kt tepi h/way kt Temerloh kul4!huhuhu...mmg lapo benor la time tu..teroskan perjalanan...then bile sampai trg..singgah makan jap..hantar kwn mak..then teros balik rumah..smpi dalam kul10 mlm mcm tu..angkut barang yang da cecah atap tu..heehehe

esoknye aku teros DEMAM+SELSEMA+SENGAL2 BADAN+SAKET KEPALA...lengkap pakej tu!ehhehe=p

~daaa

9 bisikan:

  1. xde la cia..dah namenye pg ngan fmly..xkan nk berkepit ngan pak tam..segan u...hehehe

    balik perak je die eh...yela selagi majlis xselesai eh=p

    ReplyDelete
  2. a'ah la..city one tu yg sebelah kiri SEMUA HOUSE tuu.haha.aku ni nama je dok kl tp blur2.apparaaa..

    aku penah masuk situ skalije n mmg byk jual aksesori.tp brg2 indian lg byk kn?seingat aku ada 1 kedai baju pengantin kt dlm tu telah mmbuatkan aku berangan ada jutawan akan pinang aku sbb bj2 die cun gilerr tp klu aku kawin dgn org xkaya sure bakal suami aku terus gila tgk harga baju yg aku suka tu.haha~

    uihh..1 kl ko jelajah dlm masa 3 hari yg sgt bersejarah.mmg super duper RATU RONGGENG la korang ni.aku tabik springgg!
    hee~

    ReplyDelete
  3. Cet! umah akak kat kelana jaya.. dah lalu dah tuh nak pegi Ikea!... huwaaaa... lagi nak majuk nih!!!... huwaaa...(sambil guling2)...

    ReplyDelete
  4. hahaha mmg pon bao koling die sgt menusuk ke hidung ku yang bulat ni...tp y penting da jumpe produk kryolan..xyah da pg Plaza Alam Sentral

    haruslah pg sume tempat..name pon ms terhad..mcm ni la aku setiap kali g KL..penat tok sah ckp la..smpi demem2 aku ni ha

    ReplyDelete
  5. eh eh..kt KJ ke?bukan s.alam eh?hehehe mane den tao..ok2 next time mmg kn ckp ni..yani teringin sgt nk kn kt william..org ckp kt area KJ..akak tao x kedai tu?

    ReplyDelete
  6. wahh...smpat ade adegan sentap d ctu..lelaki ni klo x wat pompuan sentap x sah....hohohoho...

    perghh..smpai ke atap tu brg2...

    ReplyDelete
  7. tao xpe..tetap jugak nk bg kite sentap..pujuk nye tidak=( siap xsedar kite sentap tu...adoooyaiii

    hehehe tu la..mujur xde polid buat road block..kalau x mmg naya la=p

    ReplyDelete
  8. ooo... yani nak makan kat william eh?.. adik akak yg lelaki tuh selalu lepak situh.. mmg fofuler... haaa.. lain kali dtg, bg tau ya... shah alam tuh umah atuk akak lerr... akak duk kat kelana jaya. negehehehe...

    ReplyDelete
  9. owh yeke akak..best tu...hehehe nant harus roger2 akak lor=p

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."