Wednesday, July 15, 2009
6
korang...knp aku sgt malas menhapdate blog skrg eh?baanyaaaakkk sgt benda nk kongsi..tp nk hapdate sgt xsempat..time keje..kene buat2 bz..hehehe sila fhm ye..i duk sebelah bos=p

balik keje..mls je nk hadap lappy ni..even azam terlalu tinggi nk hapdate mlm2..tp nan adonye..hehehe..hari minggu lagi la kan...xsentuh langsung..so sume entry ni adalah xhot sperti biasa..yang dah ala2 basi gitu...tp korang bukan tao pon kan? hehehe *ampunkan kami penuggu gua..ampun kami

blog biz aku lagi la..sian die..nant aku dah ade semangat aku hapdate tiap2 mggu stok baru..tp korang jangan xbeli lak tao..kalau xbeli xnak dah hapdate...hehehe *ayat ugut xhengat

ok2..xnak cite panjang2 dah..baru2 ni kan aku g KL..so aku pg terjah sume tempat yang aku ngidam selama ni..mula2 mest la WILLIAM...kebetulan adik aku ajak..huh aku pe lagi..zaaasss!

selama ni Pak Tam xtao jalan..so bile adik aku dah tao xkan lepas...die gerak ngan bf die..aku gerak ngan ehem2...Pak Tam la..hehehe bunga2 cinta gitu weeek=p tp sgt bahagia la..thanx u...hehehe

mula2 sampai tgk keadaan kedai adalah sgt terkejut...sgt xlulus oh..ehehe..adik aku da ckp situ xde menu..so kene tao la nk mkn ape..xpon ko kene gigih la ngadap papan hijau sebesar2 alam kt tgh2 tu..sume menu die tulis kt situ je..

mujur da buat review kt blog lensa lily..thanx akak..even akak xkenal sy..tp sy kenal akak..

hehehhe ktorg berempat tp order 2 meal & 2 minuman je..tu pon xabes..hidung dah kembang2 nk abes kan..aku adalah order Nasi Goreng Ketam yang sgt glemer itu..dan Ribena Longan gelas sebesar jug!huh sosak nak abeskan even mmg xabes...adik aku order Spagethi Bolognise Meetball dan air apetah lupe dah

gambar adalah di ambil dr lensa lily..ni bolognise nya..rasa sgt best!nak2 meetball nya tu..mmg dorang buat sendiri..dlm tu mcm ada creamy gitu.. mkn 4 org pon xabes ok..bukan sbb xsedap..tp sebab terlampau2 byknya..dorang siap pg pinggan kosong..heheh mcm fhm2 je


ni lak Nasi Goreng Ketam...betol la kata lensa lily..banyak udang dari ketam..best jugak..tp ketam die mcm kureng sket mlm tu...tp tetap xabes..huhuhu mmg kene bwk org yang tong besar la mkn kt sini...nasi die best..letak daun kunyit xsilap aku kt dlm tu

ni lak makanan yang aku nk rasa kalau ade peluang g sana..act meja yang aku duk tu xsempat kemas lagi..*atenye kedai glemer..meja pon kene berebut ye so mmg ade meal ni duk tersadai kt situ..separuh pon xabes...huhuhu sure senak nk abeskan..

yang lagi best group yang duduk b4 tu adalah geng2 Anne Ngasri..huhuhu sexy beb..pakai hot pant..tp suami ngan anak2 die xde lak..biase la urban gurl..huhuhu

dan skrg Pak Tam adalah sgt suke lepak kt William..amboi2..tu la dr dulu i ajak xnak pg..skrg dah kenal sekali..jatuh cinta la pulak..sedih i tao...aritu siap die msg aku tanya pe nama mkanan yang mkn mlm tu..see...hehehehe die yang xsuke spagethi pon jatuh cinta hokey..

nant kite pg lagi ye Pak Tam..sgt best makanan kt situ...owh sini aku letak review psl mkanan William..act blog lensa lily ni mmg byk buat review mkanan..sgt heaven ok..jom terjah sini

dan esoknya aku terjah ke IKEA semata2 nk tapau meetball dan kek Daim..tp aku pg ari Sabtu..aritu hari xleh tapau..huhu itu mcm pon ada ke?mana den tao..lupe dah hari ape yang xleh tapau..dorang ade ckp..tp ade aku pedulik??tgh hangin ms tu...huhuhu

so gigih la aku pg cari bekas kt IKEA tu..dah beli 4 slice kek..mane bole nk abeskan kt situ jugak..dah la IKEA tu besau..gigih jugak pg cari cashier...huhuhu act ni 1st time aku g situ..sesat2 la pulak..dah la nk cepat..lg tensyen..xnikmat dah nk mkkn kek tu=(

meetball terpaksa bedal kt situ jugak..hehehe overall ok je la..kek tu pon xde la sesedap yang aku sangka..hehehehe picture nye aku dah tempek kat sini

pape pon dapat makan kt William adalah paling best aritu..thanx Pak Tam belanja i..*motip??

nk die blanja lagi la..hahahhaa giler xmalu...dan sebab die blanja tu la bertambah sedap mkanan tu..huih puas hati sgt xsia2 aku menggedik ckp mengidam bagai...tp aku mmg dah sgt lama mengidam ye tuan2 dan puan2..tu kire die langsai hutang la kn..

next??Kenny Rogers la....lalalala~~

nota kaki:knp la kat trg xde sume benda yang aku ngidam ni...kan aku dah mengada2..hehehe

6 bisikan:

  1. hohoooo nampak sodap makanan2 tuh.. waaaa lapaq2x.. nsib poser ari nie hehee.. kuat iman ayu kuat imann...

    ReplyDelete
  2. cia:hehehe pg psl kete...mmg pg rushing gler xde la dating sgt

    cia mmg mkn kt sane best la..hehehe

    are-udear:hehehe sabar...sabar..time pose mmg tergugat la

    ReplyDelete
  3. uii sodapnye..katner william tuh yani..akak nih kn perut tong sampah..auchhh

    ReplyDelete
  4. sedap lak bila tengok nasi greng ketam tuh yani..asyik makan jerlah badan kecik jer..meatball ikea mmg best akk suka..

    moga yani happy selalu..!!

    ReplyDelete
  5. pak tam?? alamak..kne review citerr lepass ni....N x pnh g william oh...makan besq o k.yani..nk jgak...

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."