Sunday, July 12, 2009
5
sebelum ni entry cite pasal kampung yang mengawan..ni kucing lak..hehehehe


tengok tu..hehehe lucah kn?act gambar ni aku ambik masa balik keje baru2 ni...cantek je die duk posing atas sofa


cut!

hehehe korang jangan salah faham eh..dorang ni adek beradek...yang hitam tu generasi ke berapa tah..dua2 ekor adalah betina...diulangi betina..hehehe biase la tdo pelok2 same ngan adik brradik kan?mcm xbiase je=p *tapi xtao la kalau ade kucing yang lesbian..hohoho


ni lak gambar kucing aku dipaksa makan buah naga...merah mulut die..ni keje adik aku si Sahid tu la..

act kucing aku yang sekor ni sgt senang untuk di jaga..ko bg la makan ape pon..die bedal..durian..tembikai..kacang..sayur..ape2 aje..pantang dengar bunyi plastik makanan...laju je die lari nk join makan sekali..ehhehe

5 bisikan:

  1. yani terer kocing tu semua dia bedal..very independent..

    ReplyDelete
  2. ahahaha sgt senang kalau die lapa..bg je mkn pape..huhuhu

    ReplyDelete
  3. tp ade jugak kucing yg gay tau huhuhu

    ReplyDelete
  4. bro:ni mest kucing bro ade y gay kan..nauzubillah..ikot sape ni??biasenye kucing ikot tuan..teeeettt!

    N:hahahha die minat kucing eh?

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."