Sunday, July 12, 2009
6
baru2 ni..aku pg kenduri di kawasan Ajil
then ternampak la satu singboard yang agak pelik
hehehe cuba teka...xnak teka xpe lah..

Kampung Bukit Mengawan

well...ade sape2 tao x asal usul nama kampung tu?? jom la share dgn aku..

actually byk lagi nama2 kampung yang pelik aku pernah dengar contohnya Tok Imam Lapar..Paya Berenjut..huhuhu

mcm mane nama tu bole wujud??siapa yang bagi nama2 mcm tu??..sian jugak la kan..bila org tanya ko duk kampung mane?then nk jawab...Bukit Mengawan..hehehe mest ade yang tersenyum sinis=p

ni la singboard nya

ni bukti aku sampai kat tempat tu..hehehe

6 bisikan:

  1. kak pn penah g kenduri di tganu..nama kg tu Batas Ubi Bertepoh..kalu x silap la..
    rombongan gelak sakan..

    kelate pn ada gak..Kg Beruk.. bila org tya, awak duk mana? Dia jwb, Beruk!!!

    kalu yg tya tu silap pehe, maka, Ooo,mu kato aku beruk ekk??

    Nasib la..kuikui..

    ReplyDelete
  2. ahahhaha lawak..lawak...bole lak jwb beruk je...at least sebut la duk kg.beruk

    terok2 eh nama...sian pulok..xngaku kampung kan org kate lupe asal usul..hehehe

    ReplyDelete
  3. tu masa pg kenduri kamu la tu..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."