Saturday, March 06, 2010
3
sekarang da start musim kenduri ek...tak terkecuali kawan-kawan aku jugak..arini adalah kenduri Anis Akmilah dan pasangannya Omar Qaiyum (pergh gempak seyh yani teros update blog!)

::merah menyala mak ngah!::

Anis ni kawan masa sekolah menengah dulu ~ SMA(A)SZA..masa form 2 aku duk semeja dengan die...arini lak aku duk sepelamin dengan die..eh die duduk aku berdiri kat sebelah je..muahaha

kenduri di Kg. Pengkalan Ajal, Ajil...sampai2 je teros bagi hadiah kat Anis..tak sempat nak borak pon sebab die da nak sanding...lepas tu aku teros menyantap..sedap owh gulai daging kampung dan ayam goreng berempah itu...

dan ini je gambar yang aku sempat snap...dapat peluang bergambar atas pelamin pon dah kira syukur sangat2..

aku faham time kenduri ni mane bole nak ngengada posing macam2 ngan pengantin..satgi ade kene luku ngan family pengantin..huhu

ops!ni bukan gambar pengantin..ni gambar bakal menantu aku...Rafiq Danish hehehe giler planning baek punye...kawen pon tak lagi dah cop nak menantu..ciri-ciri ibu yang kejam dah terserlah =p

baby boy tu anak Roshimah..sebelah aku tu..kawan baek aku masa sekolah dulu..sekarang die dah ade anak sorang pon...cepatnya masa berlalu...

tapi kan gambo ni spoil la..dua kali snap dua kali gak kene kacau ngan flash camera OP...coi la!sory geng..ni je yang mampu aku edit...tak reti nk buang red eye

gamba ni pon agak gegar..salahkan aku yang tibe-tibe kene parkinson =p

lepas dah salam ngan pengantin..dapat goodies..teros ke rumah Asimah di Bukit Diman..sebelah kampung je kot dengan Anis..die pon kawan sekolah sama-sama ngan Anis

last aku jumpe masa kenduri kawen dia tahun lepas

buat kawan-kawan SMA(A)SZA ni gamba Asimah yang latest..

masih terserlah keayuan dia..cakap pon lembut je..die memang sangat lembut+sopan santun ye...ramai peminat masa sekolah..tapi satu pon die tak layan..nasib la korang!muaahahha


ni lak baby dia..baby boy...Irham apetah namanya..dah lupe..ehehe baru 12 hari..lahir pada 23/2/2010/
sama zodiak ngan aku neh ~Picses =)

gambo adelah tak bape clear kerana flash terpaksa dimatikan..*peringatan flash tak baek untuk mata baby...so kena alert sket la bile nak ambik gambar baby ye

ambik ko timbunan hadiah dalam kete..dah macam nak sambut Krismas je..adiah untuk pengantin yang berbalot tu..4 lagi hadiah untuk baby...

weh ramai nya kawan-kawan aku yang dapat baby tahun ni..baru awal bulan 3 ni...da berapa orang baby yang aku lawat..

ni lak hadiah untuk pengantin baru...hadiah ni di 'sponsor' sepenuhnya oleh Balong!owh alangkah baek budimannya abang aku sorang ni...tak penah-penah tao

set periuk belanga..bole la Anis gunekan time masih berdua ni..periuk cute-cute je pon =p

alkisahnya die nak bagi pada kawan die yang kawen sebulan yang lepas..tp die malas nak bagi..'budiman' kan??

so die ofer kat aku...yela aku ni duk ulang la tanye hadiah tu nak bagi kat sape?nak bagi bile?nak bagi ke tak??..last-last die cakap ambik la kalau nak..

yeah aku dapat free-free je bermodalkan buat muke kesian...see adik yang tersangat la 'budiman kan =p

3 bisikan:

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."