Tuesday, April 25, 2023
0
Sepertimana yang semua tahu Shaklee Malaysia merupakan syarikat kesihatan dan kesejahteraan terkemuka yang telah menyediakan produk pemakanan dan suplemen berkualiti premium kepada pelanggannya selama lebih 60 tahun. Shaklee bukan sekadar memberi bonus dari segi duit, tapi juga dalam bentuk insentif trip untuk pengedar berprestasi tinggi di Malaysia. Objektif trip insentif ini adalah untuk mengiktiraf dan memberi ganjaran kepada usaha dan komitmen buat semua pengedar Shaklee.

Trip Insentif Shaklee Malaysia ke Swiss


Detik bermulanya trip insentif Shaklee Yani

Semuanya bermula pada tahun 2012, dimana Yani berjaya melayakkan diri ke Sarawak. Insentif trip Shaklee sebenarnya terbahagi kepada dua, iaitu International (luar negara) dan local (dalam negara).
Bagi melayakkan diri ada beberapa point yang kita perlu kumpul berdasarkan jualan kita dan team kita. Boleh baca pengalaman Yani ke US bersama Shaklee di Trip Insentif Shaklee ke US.



3 sebab kenapa trip insentif Shaklee Malaysia best sangat!

Trip insentif Shaklee adalah peluang unik untuk para pengedar berehat dari rutin harian mereka dan merasai pengalaman budaya dan persekitaran baru. Objektif trip ini sememangnya untuk menghargai kerja keras para pengedar, dan untuk mendorong mereka untuk terus mengembangkan perniagaan mereka. 

1. Pengiktirafan

Sepanjang trip kita akan rasa bagaikan diiktiraf dan diraikan kerana pencapaian korang yang luarbiasa. Pelbagai aktiviti dan tempat dah siap disusunatur oleh pihak Shaklee.

2. Rangkaian

Antara trip yang akan menghimpunkan pengedar dari seluruh dunia adalah trip ke U.S. Kebiasaannya luarbiasa meriah sebab akan sertai Convention tahunan Shaklee Amerika Syarikat. Secara tak langsung perhimpunan tahunan ini akan mewujudkan hubungan baru dan dapat menyaksikan “living proof” buat pengguna Shaklee yang telah menggunakan produk Shaklee lebih dari 50 tahun. Dan ada yang sudah mewarisi bisnes Shaklee dari beberapa generasi sebelumnya.

3. Motivasi

Secara tak langsung dengan layanan dan pengalaman yang telah dilalui sepanjang trip sememangnya akan memberi motivasi buat semua pengedar Shaklee untuk bekerja lebih keras ke arah mencapai matlamat mereka dan meningkatkan produktiviti mereka.

Cash Insentif Shaklee Malaysia RM600

Selain dari Trip Insentif Shaklee yang best tu, Yani nak berkongsi mengenai Cash Insentif RM600 yang hanya dibuat khas bermula pada bulan April 2023 dan akan berakhir pada bulan Jun 2023 sahaja. Bukan untuk leader-leader hebat sahaja menyertai tapi buat yang baru nak bermula dengan bisnes online shaklee ni Yani sangat galakkan. 

Nak cuba?

Boleh terus whatsapp Yani di 019-934 7686

Korang juga boleh baca secara terperinci mengenai Cash Insentif Shaklee di blog rakan Yani juga. Nuha ada ceritakan detail sangat macam mana nak grab Cash Insentif Shaklee.











0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."