pagi-pagi biasenya aku akan baca sume blog yang ade kat bloglist aku...nak kate setiap hari tak jugak..tapi setiap ade entry baru mesti baca...
LIFESTYLE BLOGGER
pagi-pagi biasenya aku akan baca sume blog yang ade kat bloglist aku...nak kate setiap hari tak jugak..tapi setiap ade entry baru mesti baca...
ahaha dayus! pemangkin katenye!dush dush! hambik ko..bertalu-talu kene tembak... kononye aritu aku nak beli laptop..so semangat mesti berkob...
aritu..hm..tahun lepas la..dalam bulan doblas aku ade dapat 'saguhati' untuk top commentar di blog ieda mummy amanda ni... errrr tak...
baru2 ni aku dapat award dari along ..really appreciate it!=) thanx along...sorry lambat nk tempek kat blog..selalu je lupe..hehehe sem...
ok first...many thanx to akak Roslina Hashim ..even baru je kenal..tp beliau telah bermurah hati bagi aku award ni..mayb nk menceriakan..heh...
xtao nk cakap reward ke ape..so aku tulis gift je la eh... thanx buat Cikgu Farha..kali ni da 2kali die bg aku..hehehe aku xbg pape lagi...
semalam aku dpt award dr kak Eina ..die nio baru je dpt baby..Kyra Amanda sgt comel!huhu thanx akak ( klik name tu utk operasi terjah blog ...