Saturday, September 24, 2011
0
Dah nak masuk seminggu baru aku nak update kan..bukan apa sekarang kesihatan aku sangat la tak mengizinkan..jalan pon macam terkedek-kedek je..terasa pening manjang..terasa perasaan zaman alahan dulu..tinggal tak muntah je lagi..sangat la tak shuke...

Ni hasilnya spageti aritu..





Spageti Bolognise versi Mak Yong


Capsicum hijau je ade dalam peti..so agak tak ceria kuahnya di situ

Spageti ni je yang ada kat sabasun..tak best sangat sebab berlubang kat dalam..ni spageti yang dalam kotak kuning tu

Sos spageti ni terlebih lada la pulok..solution nya aku terpaksa letak gula sket..huhu gabra terlebih okay time orang nak mai ni...

Petang balik keje tu..aku memang dah plan nak buat dessert..buat yang paling mudah dan cepat..





Puding Gula Hangus


Puding ni paling senang dan cepat...tambah lagi suami aku memang suke sangat dengan puding ni..so berbaloi la aku buat kan..hihi

Makan spageti yang pedas pastu desert lak manis sejuk-sejuk je..memang wallah!

Hasilnya...





Licin!


Kami laki bini tido kekenyangan malam tu...hihi

Gambar tetamu tak sempat snap..bizi sangat kekdahnye..ni baru 3 orang tetamu...macam mane la nak buat open house nanti...tahun depan tambah dengan anak lagi..kene fikir 100 kali gak nak buat open house tu...serang open house rumah korang je lajawabnye eh ahaha

Nota kaki:akhirnya aku jumpe resepi yang paling best buat puding gula hangus ni..nanti rajen aku share..
- Sok Sek Sok Sek using BlogPress from my iPad 2.

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."