Wednesday, February 15, 2023
0

Ruangan kali ini Yani akan ceritakan Set Kurus Shaklee yang paling Berkesan. Maklumlah sebelum ni Yani ada kongsikan pelbagai jenis Set Kurus yang disesuaikan dengan setiap jenis diet.

 

Set Kurus mana pilihan anda?

 


Antara Set Kurus Shaklee yang Yani pernah kongsikan adalah:
1) Set Kurus Diet Kalori
2) Set Kurus Diet Detoks
3) Set Kurus Diet Intermittent Fasting

Setiap diet ada kelebihan dan kekurangannya. Tapi jika dibuat bersungguh-sungguh dan berdisiplin pasti turun berat badan walaupun sedikit.

Tapi mana yang lebih Cepat, Mudah dan Selamat?


Yang paling trending Set Kurus Shaklee sekarang ialah set New You iaitu Program gabungan Diet Intermittent Fasting bersama produk-produk Shaklee yang membantu penurunan berat badan dengan lebih berkesan lebih berkesan.




Kenapa Intermittent Fasting?

Haaa, yang ni Yani ada ceritakan di ruangan Kenapa Intermittent Fasting Boleh Minum Air?

Set Kurus Shaklee yang paling berkesan ini dikuasakan oleh sains melalui program yang mudah diikuti dengan mengabungkan produk-produk nutrisi seimbang, pelan berpuasa yang fleksibal, pemakanan seimbang dan senaman untuk membantu korang  menguruskan berat badan dengan lebih berkesan. 

Berapa lama tempoh program?

Hanya 4 minggu diperlukan bagi mendapat kesan badan yang rasa lebih sihat dan segar. Ianya bermula dengan cara mengawal nafsu makan melalui berpuasa yang memberi masa untuk badan berehat dan segar semula. Manakala produk dalam Set Kurus Shaklee  membantu dengan menyuburkan kembali tubuh badan dari dalam. Kombinasi ini akan membantu untuk menurunkan berat badan dengan lebih mudah dan berkesan.

Kali pertama mencuba Intermittent Fasting?

Mudah sangat! Kalau anda pertama kali mencuba intermittent fasting, boleh cuba berpuasa bagi tempoh 12jam terlebih dahulu dan 12jam waktu makan. 12jam waktu makan tu bukan bermaksud setiap jam sepanjang tempoh makan itu anda perlu makan tapi anda hanya dibenarkan makan dalam tempoh 12jam sahaja. Masih boleh kekalkan dengan 3 juadah utama dalam tempoh masa tersebut.
 

Sokongan dari Produk yang Berkesan dan Selamat

 
Ditambah pula dengan sokongan dari produk Shaklee  sangat membantu untuk memberi tenaga berpanjangan sepanjang waktu berpuasa dan rasa kenyang lebih lama. Manakala semasa waktu makan badan tidak mudah berasa letih lesu kerana dengan pengambil protein soya dapat membantu stabilkan paras insulin dengan lebih baik. Selain itu pengambilan Lecithin dapat membantu memecahkan lemak degil dan mencegah pengumpulan lemak serta menyingkirkan lemak daripada hati. 
 
Dengan diet pemakanan yang baru ini biasanya badan kita susah nak membuang dengan baik. Maka dengan bantuan Daun Senna sangat membantu membuang dengan lebih mudah tanpa perlu duduk lama meneran di dalam tandas.

Apabila berat badan sudah menurun, otot dibadan turut dilindungi dengan pengambilan Leusina  dalam Cinch Shake. Leusina akan memastikan lemak yang dibakar dan lindungi otot badan. Maka kita akan kurus tanpa mengelebir. terutamanya di bahagian perut, bawah lengan dan peha.

Nak cuba?

Boleh terus whatsapp Yani
 
 



0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."