Wednesday, March 15, 2023
0

Baju raya tahun 2023 ni berapa pasang?

Sekurang-kurangnya 3 pasang? 5 pasang? 10 pasang?

Jawab kat ruangan komen nanti ye.

 

Baju raya dengan cutting pinggang ramping menjadi idaman

 

Haaa, baju dah aim yang mana tapi takut tak muat kan? Maklumlah lemak-lemak zaman PKP haritu lambat sangat nak terbakar kan?

Tambah pulak dengan cuti sekolah ni, bila bercuti dengan anak-anak tu memang susah la nak berdiet bagai kan?

Dengan kedai kopi pon dah macam-macam ada di Terengganu ni bagaikan cendawan tumbuh. Maka bertambah la pengambilan air manis lepas tu macam-macam pastry dengan bentuk yang cantik dan menyelerakan.

Ada juga yang berkongsi cerita mengenai dah bermacam-macam program kurus join tapi selepas itu berat badan tetap juga naik, malah berat badan naik lebih lagi dari sebelum ni.


Serius Nak Kurus?

Baik, rakan taulan yang memang serius nak kurus sebelum raya tahun 2023 ni, Yani sangat syorkan untuk cuba Set Kurus Shaklee.

Set Kurus Shaklee ni Yani dah ceritakan di ruangan blog sebelum ini Set Kurus Shaklee Yang Paling Berkesan. Dalam ruangan tu Yani ceritakan mengenai Set Hello New You iaitu Set Kurus Shaklee yang viral sekarang ni.

Yang bestnya dengan Set Kurus Shaklee ni dia mengandungi semua keperluan pemakanan yang lengkap untuk memberi sokongan kepada jenis diet yang kita buat. Untuk Set Kurus Shaklee kali ini kita gabungkan dengan Diet Intermittent Fasting. Di mana kesan dia lebih pantas dan mudah. Yani dah ada ceritakan mengenai Intermittent Fasting dalam ruangan sebelum ini di Kenapa Intermittent Fasting Boleh Minum Air?

 

Set Kurus Shaklee ini ada 5 item yang sangat membantu Diet Intermittent Fasting menjadi lebih mudah dan berkesan dengan lebih pantas. Boleh rujuk blog kawan Yani juga, dia ada ceritakan dengan terperinci setiap item Set Kurus Shaklee.  Untuk maklumat mengenai ingredient bagi setiap item boleh rujuk di link berikut Set Hello New You.

 

Nak Kurus Sebelum Raya

Memang elok sangat kombinasi Diet Intermittent Fasting ini untuk dibuat sepanjang bulan Ramadhan nanti kerana tempoh program ni adalah hanya mengambil masa 4 minggu sahaja bagi mendapatkan kesan.

Set Kurus Shaklee ni pon Yani sangat syorkan di ambil bersama Set Puasa Shaklee. Boleh rujuk post sebelum ini mengenai Set Puasa di Ramadhan  Dengan Set Puasa Shaklee

Belum cuba belum tahu, just give it a try. Insyallah Yani akan bantu dapatkan result yang sepatutnya bersama Set Kurus Shaklee. Boleh terus Whatsapp Yani untuk sertai group Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023 
#shakleethriumph2023

0 bisikan:

Post a Comment

Terima kasih untuk "Bisikan" Anda yang Menceriakan!
*Yani akan balas kunjungan anda.


"Yani doakan anda diberi kesihatan yang baik sepanjang zaman."